Od leta 2003 je bilo v Sloveniji prodanih 1250 mercedes-benzovih vitov, kar je več kot 100 na leto. Čeprav je prodaja lahkih dostavnikov krepko nižja, kot v najboljših letih, pa naj bi prihodnje leto lastnike našlo med 100 in 110 vitov.
Sprednji pogon prinaša nižjo ceno
Bolj kot potniška različica z devetimi sedeži, po kateri naj bi posegale taksi službe, je pomemben furgon za prevoz tovora in do šest potnikov. Po njem posegajo predvsem obrtniki, torej malo gospodarstvo. Slednjim so pri Mercedesu nasproti stopili z novostjo, pogonom na prednji par koles. Ta prinaša nižjo ceno, celo od predhodnika, hkrati pa je nosilnost večja za 120 kilogramov.
Tri dolžinske različice
Vito tourer bo na voljo v treh različicah. Osnovni base, ki je najslabše opremljen vito, hkrati pa robusten in zato cenovno najbolj zanimiv. Namenjen je čistilnim servisom in gradbenikom. Srednja izvedenka (Pro) omogoča do devet sedežev, več udobja in srednji nivo varnostne opreme. Izvedenka vito select z devetimi sedeži je lahko bogato opremljeni VIP shuttle.
Vito je pri nas trenutno na voljo v dolgi izvedenki, kasneje bo na prodaj še v kompaktni 20 centimetrov krajši izvedenki in ekstra dolgi izvedenki z 20 centimetrov daljšo medosno razdaljo, kar se pozna v večjem tovornem prostoru, oziroma večjem prostoru za prtljago v potniški izvedbi.
Z Euro5 in Euro6 motorji
Na voljo bo z 1,6-litrskim motorjem v različici 109 CDI in 111 CDI, obe s prednjim pogonom in šeststopenjskim ročnim menjalnikom. 2,1-litrski dizel je z Euro5 motorjem na voljo v različici 114 CDI in 116 CDI, euro6 okoljskim zahtevam zadovoljuje 2,1-litrski motor 119 BlueTEC, ki je kombiniran s štirikolesnim pogonom in sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Pri Mercedesu izpostavljajo gospodarnost pogonskih agregatov, ki imajo normno porabo med 5,7 in 7,0 litri goriva na 100 kilometrov. Slednje naj bi bilo ob višji ceni v primerjavi s konkurenti, vito je od prvega neposrednega konkurenta dražji od tri do pet odstotkov, gledano na dolgi rok lastništva, razlog za izbiro njihove znamke. Še en adut je, da je vito umeščen v nižji vinjetni razred.
Od 23.510 evrov naprej
Cene z vključenim DDV se za kompaktni furgon 109 CDI z 65 kilovatov moči začnejo pri 23.510 evrih, 111 CDI z 84 kilovatov moči stane najmanj 24.490 evrov, cene za najcenejši 2,1-litrski agregat 114 CDI z 100 kilovatov moči se začnejo pri 26.580 evrih in za model 116 CDI s 120 kilovatov moči nadaljujejo pri 27.630 evrih. Najdražja je izvedenka 119 BlueTec s 140 kilovatov moči z 32.300 evri.
Dolga različica je od kompaktne dražja za 720 evrov, ekstra dolga različica pa še dodatnih 720 evrov.