Tri leta po nakupu morajo avtomobili v Nemčiji na diagnostični pregled TÜV-ovih tehnikov. Če avtomobil zadovolji najstrožje kriterije, ima naslednji pregled čez dve leti, v nasprotnem primeru ima po obveznem servisu še en pregled. Če tudi takrat ne zadovolji kriterijev, nima več vstopa na nemške ceste. Statistično gledano 6,1 odstotek avtomobilov v starosti od dveh do treh in 27,4 odstotka starih od 10 do 11 let ne opravi prvega preverjanja, zato ni čudno, da se nemški vozniki bolj bojijo pregleda vozila, kot zobozdravnika.
Popolno TÜV-ovo poročilo 2013 je že znano, v različnih kategorijah pa so skupaj ocenjevali 222 vozil. Veliki zmagovalec v kategoriji rabljenih vozil starih med dvemi in tremi leti je volkswagen polo, pri katerem ugotovljenih najmanj pomanjkljivosti. Le pri 2,2 odstotkih rabljenih polov med dvema in tremi leti starosti so strokovnjaki TÜV odkrili večje pomanjkljivosti, kar je najbolje med vsemi modeli.
Veselijo se lahko tudi pri Toyoti, kjer je v petih ocenjevalnih kategorijah med najboljšimi desetimi modeli kar 20 njihovih modelov. Toyota prius druge generacije se je z zanesljivostjo izkazal med modeli starimi od štiri in pet let, kar je potrditev iz prejšnjih poročil, kjer je tudi že zasedel najvišje mesto.
Strokovnjaki so med julijem 2011 in julijem 2012 pregledali preko osem milijonov vozil, v galeriji zgoraj pa vam predstavljamo rabljene avtomobile od dveh do treh let, ki so se na zadnjih pregledih izkazali najbolje. Jutri vam bomo predstavili še deset najmanj zanesljivih rabljenih v starosti od dveh do treh let.
Najboljši rabljeni avtomobili so ...
Nemško neodvisno združenje za tehnične preglede Technischer Überwachungsverei (TÜV) je objavilo seznam najbolje in najslabše ocenjenih rabljenih vozil.
jst pa na službenem jumpyju v petih letih in 200.000 km, samo redni servisi... je pa res, da ga vozim …
Mi smo imel na sluzbenem POlotu od 20.000 km v prvem letu 5.000 na AMZS slepu...