Športno različico konceptnega modela 208 bo poganjal 1,6-litrski turbomotor, ki je sposojen iz modela RCZ THP 200, že zdaj pa se jasno namiguje, da bo vgrajen tudi v serijsko različico GTI.
Pogonski agregat zmore 147 kilovatov moči (200 KM) in 275 Nm navora, kombiniran pa je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Pri Peugeotu trdijo, da je v tej kombinaciji pogonskega stroja in menjalnika pospešek od 0 do 100 km/h manjši od sedmih sekund.
Karoserija je dobila diskretne, a očem vidne dodatke, kot je aerodinamični komplet, in GTI-logotipe iz brušenega aluminija na maski ter bokih. Izstopajo tudi velika aluminijasta platišča. V notranjosti dominira high-tech videz z LED-osvetlitvijo, za še bolj športni videz pa poskrbijo športni sedeži, volanski obroč, oblečen v usnje, ročica menjalnika in dodatki iz aluminija.
Za zdaj uradne potrditve o serijski proizvodnji modela 208 GTI še ni, a je pričakovati, da je to zgolj formalnost, še posebej zato, ker bodo koncept javnosti pokazali na enem najpomembnejših avtomobilskih salonov, v Ženevi.
Najava športnega peugeota 208
Peugeot je objavil fotografije bodočega modela 208 GTI v konceptni različici. Javnosti bo predstavljen 6. marca na avtomobilskem salonu v Ženevi.