Nad gnečo v Ljubljani z rumenimi pasovi

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Jure Dolenc iz podjetja Studio City je na srečanju pod geslom Pustite se zapeljati z javnim potniškim prometom predlagal, da bi v Ljubljani pretočnost vozil javnega potniškega prometa izboljšali z uvedbo rumenih pasov ter preureditve obstoječe prometne ureditve najbolj obremenjenega dela mestne vpadnice.
Oglej si celoten članek

Na srečanju, ki ga je v okviru projekta Mobilizacija za javni potniški promet organiziralo društvo Focus v sodelovanju z Mestno občino Ljubljana (MOL), je Dolenc predstavil tri variante prometne ureditve v Ljubljani. Dolenc je ocenil, da je za Ljubljano najbolj optimalna varianta, v katero je vključena preureditev obstoječe ureditve. V sklop ureditve je zajeta uvedba rumenih pasov brez dodatnih gradbenih del. Obenem pa bi od križišča Linhartove z Dunajsko cesto pas, ki je trenutno namenjen parkiranju, spremenili v rumeni pas.

Na tem najbolj obremenjenem delu bi tako obstoječo ureditev spremenili v šestpasovno cesto, je pojasnil Dolenc. Dodal je, da bi obstoječi vozni pas severno od Linhartove ceste odvzeli osebnim vozilom in bi ga uredili kot rezerviranega za javni potniški promet. "Stroški te prometne ureditve bi bili nižji od pol milijona evrov, to pa je za odsek, ki je dolg 2,5 kilometra, relativno malo," je povedal.

Po Dolenčevih besedah bi z uvedbo rumenih pasov zmanjšali predvsem potovalni čas avtobusov. "V tem 2,5 kilometra dolgem odseku bi v največji prometni konici od obvoznice do Bavarskega dvora povprečen potovalni čas avtobusov zmanjšali za osem minut. Na tak način bi prihranili čas potnikov in zmanjšali stroške javnega potniškega prometa," je dejal.

Sicer je med variantami prometne ureditve Dolenc predstavil tudi obstoječo prometno ureditev in uvedbo šestpasovne ceste od obvoznice do središča mesta. Slednja je po njegovih besedah v nasprotju s prometno politiko v prestolnici. "V Ljubljani ne želijo reklamirati večje kapacitete osebnega prometa. Če bi razširili kapaciteto vpadnic, potem bi hkrati povečali atrakcijo prevoza z osebnim vozilom, to pa je v nasprotju s tem, kar želi politika mesta doseči," je še pojasnil Dolenc.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 5

  • 10:53 16. Maj 2012.

    Tipson misli da je toplo vodo izumu,že v Jugi smo mel rumeno cono za avtobuse

  • 09:01 16. Maj 2012.

    podpiram!! čim več avtomobilov ven iz Ljubljane...

  • 19:42 15. Maj 2012.

    No pa naj še to povedo, koliko časa se potniki "bašejo" na avtobus. Nek pametnjakovič je uvedel nov super-truper sistem, …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.