Nemci sicer pravijo, da je GTI še vedno koncept, vendar bo verjetno do spomaldi, ko bo zapeljal na trg, deležen le še malenkostnih popravkov. Njegovo bistvo bo 2,0-litrski TSI motor z neposrednim vbrizgom goriva. Na zalogi ima 155 kW (210 KM) moči, kar je več od predhodnika (200 KM) in nekoliko manj od jubilejne različice GTI 30 izpred dveh let, ki je razveseljevala s 230 KM.
Zmogljivejši in bolj ekološki
Je pa zato nov agregat precej varčnejši in čistejši od predhodnikov. Tako naj bi po obljubah
tovarne avtomobil na sto kilometrov porabil le 7,5 litrov bencina, na kilometer vožnje pa v zrak
spustil 178 g CO2, kar bo zadostovalo za standarde Euro5.
Končna hitrost je 240 km/h, od 0 do 100 km/h avto pospeši v 7,2
sekunde.
Ostaja ... golf
Zunanjost je delo oblikovalcev pod vodstvom Walterja da Silve in se od osnovne različice ne
razlikuje kaj dosti, čeprav oblikovalci trdijo, da so se zgledovali tudi po prvi generaciji izpred
32 let. Vizualno bolj nabit avtomobil (178 cm pirine, 147 cm všine) ima nekoliko spremenjena
svetila, spredaj je nezgrešljiva rdeče obrobljena maska. Na zadnjem delu oči počivajo na difuzorju
zraka in dveh pokromiranih izpušnih ceveh. Platišča so 18-palčna s pomenljivim imenom. Da Silva
opominja, da je GTI vizualno zelo čist avtomobil, brez vseh nepotrebnih dodatkov, ki da sicer
krasijo njegove konkurente.
Sedeži in volanski obroč iz usnja so obrobljeni z rdečimi šivi, svojstveni so instrumenti,
alumminija ali njegove imitacije ne manjka. Ostali elementi armaturne plošče so podobni kot pri
originalnemu golfu VI, oz passatu CC, po katerem se zgleduje.
Tudi aktivno podvozje
Vzmetenje golfa GTI je seveda precej športneje prirejeno. Znižano je za 22 mm, novi so
blažilniki in stabilizatorji. Spredaj delo opravlja znana MacPhersonovo vzmetenje s teleskopskimi
blažilniki. Zadaj je multi-link vzmetenje prirejeno prav za GTI-ja, kar naj bi omogočalo obilo
zabave med vožnjo in redko posredovanje sistema ESP. Za dodatno stabilnost bo poskrbel serijsko
vgrajeni elektronski diferencial. Za doplačilo pa bo za najzahtevnejše kupce na voljo še aktivno
podvozje DCC s tremi nivoji nastavitev, ki jih voznik (velika večina lastnikov GTI-jev je moških)
glede na potrebe izbere z gumbom na osrednji konzoli.
Po napovedih bo GTI naprodaj že prihodnjo pomlad, cene še niso določene.
Z evolucijo v novo generacijo
Kot že omenjeno, je bil prvič na ogled tudi golf VI. Po merah enak, vizualno pa bolj kot ne
le malce konkretnejši facelift prejšnje verzije vseeno ponuja nekatere nove tehnologije ter višjo
raven udobja, primerne novi generaciji (zračna blazina za kolena, kamera za vzvratno vožnjo,
laserski tempomat). Pri motorjih večjih sprememb ni, vstopni je 1,6 litrski bencinar, po moči so
razred višje 1,4 TSI bencinarji, trdno dizelsko jedro zaenkrat sestavljajo 2,0 Tdi motorji, kmalu
pridejo še 1,6-litrski.