Na zunaj še vedno moderen, znotraj ne

Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium Foto: Žurnal24 Nissan quasquai 2.0 dCi premium
Nissan qashqai velja za enega najbolj uspešnih SUV primerkov v zadnjih letih, po prenovi pa je še vedno obdržal moderen videz zunanjosti, ki danes še prepriča kupce.
Oglej si celoten članek

Da gre za atraktivno oblikovan se strinjamo tudi mi, še posebej zaradi zapeljive črne barve, ksenonskimi žarometi s saodejno nastavitvijo in funkcijo pranja, in velikih 18-palčnih platišč.

Žal pa sodobnim smernicam ne sledi notranjost, ki je vse preveč plastična in celo dolgočasna. Testni model obogaten z najvišjo stopnjo opreme monotonijo sicer nekoliko razbije, ne more pa prikriti dejstva, da bo v kratkem treba poživiti tudi potovalni prostor.

Opremski paket premium sicer pomeni, da je vozniku in ostalim potnikom na voljo vse kar potrebuje in še več. Usnjeni in ogrevani sedeži dobro služijo svojemu namenu, vendar pa bodo tisti višje rasti pogrešali nekoliko daljši sedalni del. Sedi se sicer suvovsko visoko, kar omogoča dober pregled med vožnjo, kar je dobrodošlo predvsem za starejše voznike, ki tudi ne bi smeli imeti težav z vstopanjem.

Testnik je premogel tudi panoramsko streho, ki jo lahko s pritiskom na gumb zastremo z električnim rolojem. Pod besedo premium se razume še sicer nekoliko majhen, zgolj 5-palčni ekran z na dotik občutljivim barvnim zaslonom, ki kombinira tudi kamero za vzvratno vožnjo, radio s CD mp3 predvajalnikom in uporaben navigacijski sitem, ki ga je moč posodobiti preko reže SD kartice.



Dvolitrski dCI dizelski agregat s 110 kilovati in 320 Nm navora sodi v sam vrh ponudbe. Glede na konjenico bi sodili, da je dovoljšna tudi za nekaj težji in večji SUV, a v praksi temu ni tako. Bolj dinamično vožnjo ovira samodejni menjalnik, ki je vzrok, da je pospešek z mesta do 100 km/h kar enajst sekund. Ročni šeststopenjski menjalnik se nam zdi boljša izbira, predvsem zaradi dinamičnosti vožnje in varnejšega prehitevanja, medtem ko je poraba pri obeh menjalnikih dokaj podobna. Na testu smo v povprečju pri kombiniranem merjenju (mesto-relacija) v povprečju porabili okoli osem litrov dizla na 100 prevoženih kilometrov, kar je za skoraj tono in pol težak avtomobil dober dosežek.

Občutki med vožnjo so toplo-hladni. Volanski obroč je sicer lepo sede v roke, a v hitrih ovinkih premalo informativen, zato se je korekcijam volana težko izogniti. Serijski ESP le imejte vklopljen. Na drugi strani prepriča podvozje, ki je zelo udobno, a ostaja dovolj čvrsto, da je lega med boljšimi v razredu.

Za najdražji quashquai na ceniku, ki ima tudi štirikolesni pogon, boste v osnovi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in opremo premium odšteli 31.010 evrov. Samodejni menjalnik in dodatki, ki jih je imel testnik ceno zvišata na 32.920 evrov, kar je še vedno zagotovilo, da jih na naših cestah do nove generacije še ne bo zmanjkalo.

Podatki o vozilu: (Nissan quasquai 2.0 dCi premium)

Motor: 1995 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni dizelski
Moč: 110 kW (150 KM) pri 4000 vrt/min
Navor: 320 Nm pri 2000 vrt/min
Poraba: 7,0 litra/100 km (mešani cikel)
Zmogljivosti: 188 km/h, 11,0 sekunde od 0–100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.330 x 1.783 x 1.615, medosna razdalja 2.630
Prtljažnik (v litrih): 410
Masa: 1.604 kg
Cena: 31.010 € (osnovni)/32.920 € (testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.