Praktično iz vseh večjih evropskih trgov poročajo o nadpovprečni prodaji novih avtomobilov v juliju. Tako je v zahodni Evropi prodaja poskočila kar za 9 odstotkov v primerjavi z letom poprej. V Franciji in Španiji so prodali neverjetnih 19 odstotkov več avtomobilov,na največjem nemškem trgu pa 12 odstotkov. Celo Italija in Velika Britanija, kjer domače težave močno vplivajo na počutje kupcev, sta zrasli.
Veliko rast je dosegal tudi sicer v evropskem pogledu precej obrobni slovenski trg, prodaja je narasla za dobrih 17 odstotkov.
Kot so sporočili pri analitski hiši LMC Automotive, "močno sumijo, "da je za takšen julijski skok odgovorna skorajšnja uvedba WLTP cikla porabe 1. septembra, saj proizvajalci množično razprodajajo avtomobile, ki novim pravilom ne odo zadostila, poleg tega kupci izkoriščajo priložnost, da pridejo do avtomobila, ki ima na papirju nižje izpuste.
Da je temu tako, še posebej priča nemška rast, kajti pri LMC ne vidijo nobenega drugega očitnega razloga za takšen skok.
Prodaja se bo po napovedih v jesenskih mesecih umirila, na letni ravni pa bo v zahodni Evropi višja od lanske za 1,6 odstotka. V številkah je to 14,53 milijona novih avtov.
dezurni@zurnal24.si
Saj to je bil namen, vsako novo pravilo in sranje ki ga uvedejo, je samo za praznit denarnice. Je be …