Tekmovalci v varčni vožnji bodo sedeli za volanom nove generacije toyote yaris, opremljene z 1,0-litrskim trivaljnim VVT-i bencinskim motorjem, kombiniranim s petstopenjskim ročnim menjalnikom, ki po tovarniških podatkih obljublja povprečno porabo 4,8 litra bencina na 100 prevoženih kilometrov.
Sami smo traso, po kateri bo potekal prvi del tekmovanja za najbolj varčnega voznika, že preizkusili. Za volanom yarisa je sedel strokovnjak za varčno vožnjo pri AMZS Danijel Granda. Na razgibani 44,5 kilometra dolgi trasi, ki smo jo prevozili v 45 minutah, je bila povprečna poraba na testu ob povprečni hitrosti 56 km/4,4 litra.
Rezerve ostajajo
Porabo smo merili s pomočjo potovalnega računalnika avtomobila, na tekmovanju pa bodo pri meritvah uporabljene posebne naprave, ki merijo čas, prevoženo pot, povprečno porabo, trenutno porabo, povprečno hitrost, izpust CO2 (trenutni in povprečni), trenutne vrtljaje, število zaviranj, v kateri prestavi največ prevozimo.
Granda dodaja, da napravo uporabljajo pri učenju varčne vožnje, saj lahko podatke uporabijo pri grafični analizi in tako udeležencem tečaja natanko pojasnijo, kje imajo še največje rezerve pri prihranku goriva.