Na slovenske ceste zapeljal hyundai, v katerem vas ne bodo spregledali

Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N
Če ima BMW za svoje športne avtomobile oznako M, so si v abecedi pri Hyundaiu za svojo športno paleto vozil izbrali črko N. To je pravzaprav simbol za šikano na dirkališčih, ki krasi tudi motorno masko posebneža, ki je te dni zapeljal na slovenske ceste.
Oglej si celoten članek

Kdo bi kaj takega od Hyundaia pričakoval še pred leti. Govorimo o drugem modelu iz športne Hyundaieve linije N. Po kombilimuzinskem i30 N je zdaj na slovenske ceste zapeljal še večji posebnež i30 fastback N.

Foto: Saša Despot Rok Turk

Prvi odgovori Hyundai i30 N - preizkusili smo njegovo samozavest

Vse to kaže, da so se pri Hyundaiu odločili za drugačen pristop do novih kupcev. Črka N se močno uveljavila tudi v svetovnem WRC rally prvenstvu, enako pa se želi uveljaviti tudi v slovenskem, s slovenskim voznikom. Hyundaiev N bo na slovenskih rally dirkah in tudi v evropskem pokalu vozil aktualni državni prvak Rok Turk, ki je na novinarski konferenci dejal, da si obeta dolgoročnega sodelovanja in seveda osvajanja naslovov še naprej.

Foto: Saša Despot Hyundai i30N

Pri obeh hyundaievih N-ih gre za nišni model. i30 fastback N pa je še posebej nišni, saj »fastback« obliko avtomobilov najdemo v premijskih razredih. Na primer mercedes-benz CLA. Gre za nekakšno kupejevsko različico i30 s podaljšanim zadkom, pri čemer gre za polnovredni športni avtomobil, na kar nakazuje tako zunanja kot notranja podoba in tudi vse ostalo, kar je skrito očem. 
V primerjavi s kombilimuzino je za 12 centimetrov daljši, skoraj tri centimetre nižji, zato je tudi koeficient zračnega upora odličen oziroma še dodatno izboljšan za sedem odstotkov (Cd = 0,297). 

Foto: Saša Despot Hyundai i30N

Modele N krasi kar nekaj edinstvenih elementov, na primer črne obrobe žarometov, kaskadna maska z logotipom N, rdeče obrobe odbijačev, dve izpušni cevi z aktivno loputo za nadzor delovanja izpuha (športni zvok), zadnji spojler, trikotna zadnja meglenka, tudi posebna siva barva je rezervirana za športnika. Na izbiro so 18- in 19-palčna platišča, ki so nameščena na posebne pnevmatike (Michelin PSS ali Pirelli P-Zero).

Foto: Saša Despot Hyundai i30N

Avto Prihodnje leto Kie in Hyundai s posebnimi strehami

Veliko posebnosti najdemo tudi v potovalni kabini. Na primer N elektronska instrumentalna plošča, N volanski obroč, prestavna ročica, športna sedeža z razširljivim sedalnim delom (možnost podaljšanja), voznik ima vpogled v merjenje vmesnega časa in pospeška, lahko prilagaja delovanja motorja, ima elektronsko nadzorovano delno zaporo diferenciala (v primeru N performance paketa), ki omogoča prednjima kolesoma, da se vrtita z različno hitrostjo in dobivata različno navora, kar pomeni boljše razporejanje prenosa obremenitve od notranjega proti zunanjemu kolesu, posledično pa to omogoča še hitrejše premagovanje šikan in zavojev vseh vrst.

Foto: Saša Despot Hyundai i30N

Avto Kia in Hyundai pripravljata presenečenje za množice

Voznik lahko izbira med petimi režimi vožnje: eco, normal, sport, N in N custom. Med načini preklapljamo s pritiskom na stikalo, ko hipno prikrojimo način delovanja motorja, vzmetenja, samozapornega diferenciala, krmiljenja, celo zvok motorja se spremeni. 
Izpostaviti velja še funkcijo prilagajanja blaženja, glede na to, ali potrebujete avto za pot v službo ali se z njim zapodite na dirkališče. Tudi na sloviti Nürburgring, kjer so Hyundaievi inženirji naredili na stotine krogov, ko so izpopolnjevali i30 fastback N.
Tako kot že predstavljeni i30 N hatchback, ima tudi hyundai i30 fastback N 2,0-litrski turbo bencinski motor, ki je dostopen v dveh različicah s 186 kW (250 KM) ali 205 kW (275 KM), če ga kupec izbere z N performance paketom. V obeh primerih je največji navor 353 Nm oziroma 378 Nm z overboost funkcijo. Menjalnik je ročni šeststopenjski. V obeh primerih je največja hitrost 250 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h, pa 6,4- oziroma 6,1 sekunde.

Foto: Saša Despot Hyundai i30N

Avto Poglejte, kaj bo leta 2019 začel v vozila vgrajevati Hyundai

Tako kot klasična osebna vozila je tudi N divizija opremljena z varnostnimi in asistenčnimi sistemi, kot so sistem za preprečevanje naleta, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, sistem za nadzor voznikove zbranosti, zna prepoznavati prometne znake ali ponoči samodejno zasenčiti žaromete, odvisno od prihajajočega prometa. Tudi za i30 fastback N velja 5-letna tovarniška garancija brez omejitve prevoženih kilometrov.

Foto: Saša Despot Hyundai i30N

V primerjavi s petvratnih i30 N je fastback dražji za 700 evrov, kar pomeni 29.190 evrov za izvedenko i30 fastback N in 34.190 evrov za i 30 faastback N performance.

Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N Foto: Saša Despot Hyundai i30N

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 10:05 17. Marec 2019.

    auto je vredu in športen velik minus pa je roćen menjalnik

  • 11:16 14. Marec 2019.

    Hyundaja se je včasih splačalo kupit, ker so bili solidni avtomobili za dokaj ugodno ceno. Vsaj glede cene to zdaj …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.