Na servisih cenejši le hibridi ene znamke

Foto: Profimedia
Foto: Profimedias
Nemški inštitut Tec-RMI je pod drobnogled vzel avtomobile različnih znamk, z različnimi pogonskimi motorji, bodisi dizelskimi, bencinskimi oziroma hibridnimi, in primerjal stroške vzdrževanja med ekvivalentimi vozili.
Oglej si celoten članek

Rezultati raziskave so zelo zanimivi, le pri Toyoti so ugotovili, da je vzdrževanje hibridov cenejše, kot pa vozil z bencinskim ali dizelskim motorjem.

Klasični hibridni avtomobili imajo dva pogonska sistema: motor z notranjim izgorevanjem in električni motor, ki sta natančno usklajena med seboj. To pomeni nekoliko višjo nakupno ceno, kaj pa to pomeni za stroške vzdrževanja?

V prid hibridov govori marsikaj

Vsa testirana vozila na testu, vseh znamk, so bila stara tri leta, oziroma so imela 120 tisoč prevoženih kilometrov. Tec-RMI je sklenil, da so stroški za hibride, z izjemo modelov toyota auris in lexus IS 300h, pri vseh drugih znamkah višji, kot za klasične pogonske motorje.

Po ugotovitvah neodvisnih strokovnjakov lastnik hibridnega aurisa ali lexusa IS v primerjavi z bencinskim ali dizelskim auisom, oziroma modelom IS privarčuje na vzdrževanju vozila. Toyotini hibridi ne uporabljajo konvencionalne pogonske dele. Pri hibridnem aurisu tako ni potrebno zamenjati jermenov, zaganjača, alternatorja ali sklopke, ker teh komponent v hibridnem pogonskem sklopu ni. Zavorne ploščice in diski se obrabljajo mnogo počasneje, saj večino časa hibridi zavirajo z generatorjem.

Lastnik lexusa IS bo v treh letih prihranil 1.000 evrov v primerjavi z bencinskim motorjem v istem avtomobilu (450 evrov samo na račun obrabe pnevmatik), vzdrževanje hibridnega aurisa pa je v primerjavi z ekvivalentnim modelom z dizelskim motorjem cenejše za 300 evrov, v primerjavi z bencinskim motorjem pa za 160 evrov.

Dražji zaradi servisnega intervala

Ostali hibridni modeli drugih proizvajalcev so v istem testiranju pokazali, da lastnika stanejo več, kot pa, če bi si izbral bencinski ali dizelski ekvivalent svojega avtomobila. Lastništvo priključnega hibrida VW golf GTE plug-in po podatkih raziskovalcev v treh letih lastnika stane 1.700 evrov več, kot če bi izbral model z bencinskim motorjem in dva tisočaka več, kot, če bi imel v garaži dizla.

Pri Tec-RMI velike razlike pojasnjujejo s tem, da mora golf GTE servisne delavnice v okviru rednega vzdrževanja obiskovati enkrat na leto, oziroma 15.000 kilometrov, obe različici golfa s klasičnima pogonskima agregatoma pa samo na vsaki dve leti ali 30.000 prevoženih kilometrov.

Največja razlika je nastala pri testiranju mercedesa razreda C. Pri različici C 300 bluetec hybrid 7G-Tronic z 150 kilovatov moči (204 KM) so stroški 7.879 evrov (vključno s pnevmatikami), medtem, ko so izračunali, da je strošek vzdrževanja za klasično različico C 180 bluetec z 85 kilovatov moči (116 KM) 6.421 evra. Razlika je torej 1.458 evrov, v škodo hibrida.

Primerjali so še modele honda jazz, toyota yaris, audi a3 sportback, citroën DS5 in peugeot 508. Podrobne rezultate (v nemškem jeziku) najdete na originalni povezavi tukaj.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.