Za boj s tem ima pripravljeno dokaj agresivno podobo, ki pride do izraza še toliko bolj pri različici 63AMG, ki je prav tako na voljo od začetka. Od limuzinskega C-ja, od katerega je povzel večino napredne tehnike in opreme, pa je dražji za "le" 700 evrov.
Enako agresiven nos, bolj športna bočna silhueta
C coupe se v marsičem naslanja na limuzinsko različico. Govora je predvsem o obliki sprednjega dela, ki je pri limuzini od prenove dalje veliko bolj dinamična. Razlike razumljivo postanejo očitnejše na boku, kjer prevladuje velik par bočnih vrat, kromirana obroba stekel pa še bolj poudari proti zadku hitro vzpenjajočo se bočno linijo. Tudi zadek je višji in krajši, v kombinaciji s katerim od športnih paketov pa zahvaljujoč nakazanemu difuzorju tudi agresivnejši.
Pri opremi velja omeniti, da je coupe povzel večino tehnike od limuzinske in karavanske različice razreda C. To pomeni, da si lahko kupec omisli tudi vse danes znane asistenčne sisteme, kot so: sistem za zaznavo voznega pasu in zaznavo vozila v mrtvem kotu, sistem pre-safe, distronic plus, sistem prepoznavanja prometnih znakov, aktivni tempomat ter sistem zaznave budnosti voznika in parkirnega asistenta. Med opremskimi dodatki pa velja omeniti navigacijo znamke Becker in paket vozne dinamike vključno s športnim parametrskim krmilom. Med vizualnimi paketi pa športni paket AMG ter pakete style, krom in designo.
Šest motorjev, tudi C63 AMG s 336 kilovati
Motorno paleto sestavljajo trije bencinski in dva dizelska motorja, z močjo od 115 do 336 kilovatov, ob tem pa velja omeniti, da gre pri obeh dizelskih kot tudi pri manj zmogljivih bencinskih za motorje s štirivaljno zasnovo. Oba manjša bencinca imata prostornino "le" 1,8 litra in zmoreta 115 oziroma 150 kilovatov, do te moči pa jima pomaga turbopuhalo. Vse različice so serijsko opremljene z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, pri treh bencinskih motorjih pa je serijska 7g tronic avtomatika, ki pri različici AMG dobi še predznak speedshift, ki pomeni še več športnega talenta. Seveda se lahko za avtomatiko ob doplačilu odločijo tudi kupci manj zmogljivih različic. Vsi motorji so serijsko opremljeni s sistemom start&stop in že ustrezajo normativom euro5 o čistosti izpuhov. Emisije pri različici C200 CDI znašajo le 117 gramov CO2.
Cene se začnejo pri 31.800 evrih, kolikor stane C180, na dizelski strani pa pri 34.860 evrih, kolikor boste odšteli za C200 CDI. Višek ponudbe je rezerviran za različico C63 AMG, ki jo cenijo na 85.800 evrov. Letos naj bi C coupe našel 40 kupcev, drugo leto pa še 10 več, odstotno gledano pa bi to pomenilo slabo petino vseh prodanih C-jev.
Na pol poti do kabria razreda C
Takoj po prenovi limuzinske različice modela C je Mercedes na tržno pot pospremil še kupe različico, ki zasleduje oba nemška konkurenta v razredu srednje velikih kupejev.