Na pol poti do kabria razreda C

Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe
Takoj po prenovi limuzinske različice modela C je Mercedes na tržno pot pospremil še kupe različico, ki zasleduje oba nemška konkurenta v razredu srednje velikih kupejev.
Oglej si celoten članek

Za boj s tem ima pripravljeno dokaj agresivno podobo, ki pride do izraza še toliko bolj pri različici 63AMG, ki je prav tako na voljo od začetka. Od limuzinskega C-ja, od katerega je povzel večino napredne tehnike in opreme, pa je dražji za "le" 700 evrov.  

Enako agresiven nos, bolj športna bočna silhueta
C coupe se v marsičem naslanja na limuzinsko različico. Govora je predvsem o obliki sprednjega dela, ki je pri limuzini od prenove dalje veliko bolj dinamična. Razlike razumljivo postanejo očitnejše na boku, kjer prevladuje velik par bočnih vrat, kromirana obroba stekel pa še bolj poudari proti zadku hitro vzpenjajočo se bočno linijo. Tudi zadek je višji in krajši, v kombinaciji s katerim od športnih paketov pa zahvaljujoč nakazanemu difuzorju tudi agresivnejši.

Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Enako zgodbo C coupe piše znotraj, vsaj kar se tiče podobe sredinske konzole in voznikovega delovnega prostora. To sicer ne velja za bolj športna prednja sežea, ki so ju vzeli iz številko večjega kupeja razreda E. Pomembno razliko pomeni tudi vstopanje v drugo sedežno vrsto, ki pa jo olajša sistem lažjega vstopanja. Prostora v drugi sedežni vrsti je pričakovano manj, bosta pa na srednje dolgih poteh tudi tam dovolj udobno sedela dva odrasla srednje rasti.

Pri opremi velja omeniti, da je coupe povzel večino tehnike od limuzinske in karavanske različice razreda C. To pomeni, da si lahko kupec omisli tudi vse danes znane asistenčne sisteme, kot so: sistem za zaznavo voznega pasu in  zaznavo vozila v mrtvem kotu, sistem pre-safe, distronic plus, sistem prepoznavanja prometnih znakov, aktivni tempomat ter sistem zaznave budnosti voznika in parkirnega asistenta. Med opremskimi dodatki pa velja omeniti navigacijo znamke Becker in paket vozne dinamike vključno s športnim parametrskim krmilom. Med vizualnimi paketi pa športni paket AMG ter pakete style, krom in designo.

Šest motorjev, tudi C63 AMG s 336 kilovati
Motorno paleto sestavljajo trije bencinski in dva dizelska motorja, z močjo od 115 do 336 kilovatov, ob tem pa velja omeniti, da gre pri obeh dizelskih kot tudi pri manj zmogljivih bencinskih za motorje s štirivaljno zasnovo. Oba manjša bencinca imata prostornino "le" 1,8 litra in zmoreta 115 oziroma 150 kilovatov, do te moči pa jima pomaga turbopuhalo. Vse različice so serijsko opremljene z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, pri treh bencinskih motorjih pa je serijska 7g tronic avtomatika, ki pri različici AMG dobi še predznak speedshift, ki pomeni še več športnega talenta. Seveda se lahko za avtomatiko ob doplačilu odločijo tudi kupci manj zmogljivih različic. Vsi motorji so serijsko opremljeni s sistemom start&stop in že ustrezajo normativom euro5 o čistosti izpuhov. Emisije pri različici C200 CDI znašajo le 117 gramov CO2.

Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benc C coupe Letos 40, drugo leto 50
Cene se začnejo pri 31.800 evrih, kolikor stane C180, na dizelski strani pa pri 34.860 evrih, kolikor boste odšteli za C200 CDI. Višek ponudbe je rezerviran za različico C63 AMG, ki jo cenijo na 85.800 evrov. Letos naj bi C coupe našel 40 kupcev, drugo leto pa še 10 več, odstotno gledano pa bi to pomenilo slabo petino vseh prodanih C-jev.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.