Na noro tekmo Superkarpata tudi slovenska ekipa

Foto: Organizator/Boris Moeseler
Foto: Organizator/Boris Moeseler
Enega najtežjih vzdržljivostnih off-road tekmovanj Superkarpata Trophy, na katerem si morajo ekipe same trasirati pot do cilja, se bo udeležila tudi slovenska ekipa z dvema terencema.
Oglej si celoten članek

Superkarpata Trophy se bo v Romuniji letos odvila že štirinajstič. Posebnost Superkarpate v primerjavi s podobnimi preizkušnjami je tekmovanje po principu "najdi svojo pot" (Find your own track). Ta svobodna izbira poti omogoča off-road tekmovanje po lastni presoji, znotraj določenega koridorja, ki je velik tudi več 1.000 kvadratnih metrov. 

Vse do začetka tekmovanja startna točka, koridor in cilj niso znani, šele ob startu tekmovalci prejmejo zemljevide v tiskani in elektronski obliki.

Celotna devetdnevna tekma je v organizaciji samega moštva, tako glede vožnje s terenskimi vozili (posamezno moštvo sestavljata dva ali trije terenski, za cestno vožnjo registrirani avtomobili), navigacije, preskrbe s hrano, vodo in gorivom ter celotnim popravilom morebitnih okvar na avtomobilih in opremi. Podporna ali servisna spremljevalna moštvena vozila niso dovoljena. Zato je razdelitev nalog med posamezniki v moštvu, njihova usklajenost in povezanost toliko bolj pomembna.

Prvič v 14 letih, odkar obstaja to zahtevno tekmovanje, se ga bo udeležila tudi ekipa dveh avtomobilov iz Slovenije. Jeep Team Slovenija sestavljajo Janez Marolt, ki je vodja ekipe in voznik prvega avta. Drugi avto vozi Mitja Rak, v ekipi pa sta še Janez Gorjanc in Marko Korelc

Serijska grand cherokeeja nista več ravno serijska

Ekipa si je za premagovanje Karpatov izbrala dva enaka terenska avtomobila jeep grand cherokee V8 overland, ki pa so ju v zadnjih mesecih v delavnicah izdatno prilagodili za najzahtevnejše izzive, ki ju čakajo. Med drugim so jim zvišali oddaljenost od tal, dodali so trpežnejše terensko vzmetenje, vgradili terenske odbijače in namestili prednje in zadnje vitle. 

Posegi v notranjosti pa zajemajo izdelavo in vgradnjo varnostnih kletk ter ustreznih sedežev s 6 točkovnimi varnostnimi pasovi, vgradnjo potrebnih elektronskih, navigacijskih in varnostnih modulov.

Pred slovensko ekipo sta še dva meseca intenzivnih priprav, ko se bodo v Romuniji pridružili 31 prijavljenim ekipam iz Avstrije, Nemčije, Švice, Italije in Nizozemske. Tekmovanje, ki se bo odvijalo med 19. in 28. majem, je sicer v domeni avstrijskih organizatorjev.  

dezurni@zurnal24.si

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.