Pri švedskem specializiranem mediju Teknikens Värld so po testu izogibalnega manevra izrazili razočaranje nad slabim rezultatom forda mustanga mach-E )AWD long range). Športni električar v več poskusih pri različnih hitrostih ni in ni uspel umiriti zadka, ki je pri hitrem zavoju z ene v drugo smer zaplesal kot metla in podiral stožce na poligonu. V realnih okoliščinah bi to pomenilo, da bi voznik zelo verjetno izgubil nadzor nad avtom.
Testniki so ugotovili, da se težave začnejo že pri 65 kilometrih na uro, medtem ko pri 72 km/h avto dobesedno izgine z zaslona kamere. 68 km/h je bila maksimalna hitrosti, pri kateri je avto še uspel kolikor toliko zvoziti losov test.
Pri Teknikens Värld trdijo, da je vzrok za težave slaba nastavitev delovanja ESC sistema za nadzor stabilnosti, saj zelo počasi reagira in dopusti nestabilnost zadka. Kritik sta bila deležna tudi počasen volan in mehkobno podvozje.
Švedi so hkrati testirali tesla model Y. Križanec se je izkazal, celo pri 75 km/h so sistemi v avtu delovali usklajeno in pomagali vozniku, da je lahko odpeljal brez dotika.
Testirali so tudi hyundai ioniq5. Njegova najvišja hitrost brez dotika je bila 72 km/h, kar je ista vrednost kot še en električar, škoda enyaq.
Električni avtomobili imajo praviloma težave pri doseganju tako dobrih rezultatov kot avti s klasičnim pogonom. Glavni razlog je v precej večji masi.
Test z namenom
Pri Teknikens Värld imajo dolgo tracijo preizkušanja varnosti avtomobilov. Leta 1997 so med losovim testom, ki bi ga zlahka preslikali tudi v situacijo otroka na cesti ali česa podobnega, prevrnili na streho takratnega mercedes-benza razreda A. Sledil je pravi vihar, proizvajalec pa je moral posledično prilagoditi avtomobile in jim serijsko vgraditi takrat še redki ESC sistem.
Zanimiv je tudi pogled na lestvico Švedov, kateri avti so zmogli standardiziran losov test prepeljati najhitreje. Seveda gre praviloma za zelo športno naravnane avte, a med njimi zelo izstopa nissan qashqai! Model DIG-T 160 iz leta 2019 je zmogel prevoziti test kar pri 84 km/h, kar je hitreje od vseh porschejev, audijev, mclarnov, mercedesov ... Čisto na vrhu med serijskimi avti pa je "specialka" citroën xsara activa V6 iz leta 1999. Njen rezultat je še nepremagljivih 85 km/h.
Prvi mesec sem od tega preprostega spletnega gospodinjskega dela prejel 26391. To delo je na spletu in je delno ali …