"Kar se tiče oseb z vozniškimi dovoljenji tujih držav se skladno z odredbami zakona o varnosti cestnega prometa in mednarodne konvencije o cestnem prometu iz dne 8. novembra 1968, ki je del notranjega pravnega reda Republike Hrvaške, tujim voznikom priznava pravica, da upravljajo vozila na podlagi pravnega reda njihove države," so danes s hrvaškega notranjega ministrstva (MUP) sporočili hrvaškemu avtoklubu (HAK), ki je odgovor posredoval tudi nam.
"To pomeni, da lahko tudi mladi vozniki brez omejitev glede moči vozijo vozila B kategorije," še sporočajo s hrvaškega notranjega ministrstva.
Tako so očitno spremenili razlago, ki so nam jo poslali pred nekaj dnevi. Takrat so nam na naše poizvedovanje s hrvaškega notranjega ministrstva sporočili, da je "skladno z zakonom o varnosti prometa na cestah mladi voznik vsak v starosti od 16 do 24 let. Zakon glede na državljanstvo in kraj prebivanja ne dela nobene razlike; velja za vse enako."
Po našem članku so jih zasuli s klici
Od objave našega članka so bili tudi na AMZS zasuti s klici radovednih dopustnikov, ki so želeli vedeti, ali tvegajo kazen zgolj zato, ker njihova starost in avtomobil nista v skladu s pogoji zakona, ki velja na Hrvaškem in nikjer drugod.
Kot nam je pojasnil Klemen Hren z AMZS, pa so tudi sami vse do današnjega odgovora pri hrvaških pristojnih službah zaman poskušali priti do nedvoumnega tolmačenja svojega zakona o varnosti v cestnem prometu do tujcev. "To ni prvi takšen primer v njihovi prometni zakonodaji, pa tudi zadnji gotovo ne," je dodal.
Ti si pa tud en žnudrek! Co2, dej bejž ga srat, to je navadna reklama za pobiranje dodatnih prispevkov. Če …
to vidš sam da je bmw..ker letnik je?? maš 2000? sej ni važn, glavn da je BMW pa da je …
Ne jest bi to naredu, dejansko treba znižat konje na cesti + jest nimam za nivga bimerja, se prav da …