Motor pisan za potrebe večje družine

Foto: Andrej Leban Fiat doblo Foto: Andrej Leban Fiat doblo Foto: Andrej Leban Fiat doblo Foto: Andrej Leban Fiat doblo Foto: Andrej Leban Fiat doblo Foto: Andrej Leban Fiat doblo Foto: Andrej Leban Fiat doblo Foto: Andrej Leban Fiat doblo Foto: Andrej Leban Fiat doblo Foto: Andrej Leban Fiat doblo Foto: Andrej Leban Fiat doblo Foto: Andrej Leban Fiat doblo Foto: Andrej Leban Fiat doblo Foto: Gregor Prebil Fiat doblo Foto: Gregor Prebil Fiat doblo Foto: Gregor Prebil Fiat doblo Foto: Gregor Prebil Fiat doblo Foto: Gregor Prebil Fiat doblo Foto: Gregor Prebil Fiat doblo Foto: Gregor Prebil Fiat doblo
Zelo ugodno razmerje med močjo, porabo in ceno govorijo v prid 1,6-litrskem dizlu v fiat dobloju za prvo izbiro.
Oglej si celoten članek

O dobloju smo enkrat že obširno zapisali, tokratni primerek pa je bil bolj kot za tovor mišljen prevozu ljudi, pri čemer se je zelo dobro izkazal. Za pet potnikov zelo prostorno notranjost nadgradi kar 790 litrov velik prtljažni prostor. Kakovost materialov, končna obdelava in pričakovana raven opreme v paketu emotion je pač razredu primerno, kar pomeni, da gre predvsem za delavca, ne razvajalca.

Foto: Andrej Leban Fiat doblo 1,6-litrski motor s 77 kilovati moči je po našem mnenju povsem dovolj za potrebe povprečne družine, ki na videz, opremo in motorizacijo svojega prevoznega sredstva glede predvsem skozi oči uporabnosti, ne bahaštva. Takšno trditev podkrepijo številke o 290 Nm navora, ki je na voljo od 1.500 vrtljajev dalje, čeprav še obstaja rezerva za nadaljnje dodelave motorja glede zveznosti prenosa moči, ki jo pod omenjeno cifro primanjkuje. Tudi hrup, ko pritisnemu na plin, je nadpovprečen. Je pa zato med "normalno" vožnjo poraba zelo ugodna, tono in pol težak avtomobil se je zadovoljil s 6,1 litra goriva v kombiniranem režimu, decilitre je pomagal zbijati tudi sistem start&stop.

Volan sede za tovarno tipično lepo v roke, čeprav mu manjka informativnosti izpod koles, menjalnik je manj natančen od želja. Doblojevo podvozje se na cesti presenetljivo udobno obnese, tako za potnike kot tovor. Tudi med ovinki je povsem dovolj zmogljivo, le prek kratkih grbin zna biti glasno.

Doblo z emotion opremo je že brez doplačil izdatno založen. Tako ne manjkajo tempomat, usnjen volan in prestavna ročica, blue&me telematiko, serijski je tudi ESC. Cena 18.290 evrov se nam je zdela racionalna.

Podatki o vozilu (Fiat doblo 1,6 multijet)
Motor: 1.598 cm3
Vrsta: štirivaljni, turbodizelski
Moč: 77 kW (105 KM) pri 4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 290 Nm pri 1.500 vrtljajih na minuto
Poraba: 6,1 litra/100 km (mešani cikel – test), 138 gramov CO2
Zmogljivosti: 164 km/h, 13,4 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.390 x 1.832 x 1.895, medosna razdalja 2.755
Cena: 14.490/18.290 EUR (osnovni/testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.