Moderni megane grandtour s preizkušeno metodo uporabnosti

Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane Foto: Anže Petkovšek megane
Megane grandtour je ena najboljših možnih izbir med srednje-velikimi karavani ta hip.
Oglej si celoten članek

Nekateri še vedno prisegajo na karavane. Na dovolj velik prtljažnik, v katerega lahko naložijo vso počitniško kramo ali konkretnega psa. Na avte, ki imajo zelo dobre vozne lastnosti, ne delujejo predimenzionirano in ki ne pretiravajo s ceno.

Renault megane grandtour je eden od takih karavanov. Na videz je sila atraktiven in kot so jasne podobnosti s kombilimuzinskim meganom, so očitne tudi posebnosti. Daljše mere se elegantno skrivajo v zaobljeno zaključen zadnji del, ki ga ni težko zamenjati s talismanovim. A to ni nič slabega, saj je lep in ostane v spominu.

Vmes je slabše kot spredaj in čisto zadaj

Da je znotraj grandtour vsaj glede prednje polovice enak berlini, je povsem pričakovano. Spredaj se sedi izrazito bolje kot zadaj, kjer je manj prostora kot pri najbližjih tekmecih. Kakovost izdelave deluje dobro, ne pa odlično, zelo dober je grandtour glede odlagališč.

Pri prtljažniku se 4,6 metra dolgi karavanski megane izkaže zelo dobro. Če bi me zanimali zgolj litri, ki jih imam na voljo, ne bi bil v ospredju, a oblika prtljažnika je takšna, a lahko vase sprejme zelo veliko predmetov. Enostavno je zlaganje naslonjal, nakladalni prag je uporabno nizek, ima primerne odgovore tudi glede kljukic in ločenih odlagališč, pa še rezervno pnevmatiko premore.

Grandtour tako kot vsi moderni renaulti zelo poudarja digitalizacijo in napredno povezljivost. Po tej plati je v samem vrhu trenutne ponudbe, saj R-link infotainment sistem nudi “tablično” doživetje na velikem zaslonu (doplačilo) in s številnimi meniji in podmeniji. Omogoča celo gledanje videovsebin, za zunanje naprave sta na voljo dva ločena USB priključka. Vsa ta pestrost pa mi je povzročala tudi težave, ko sem želel zakopan globoko v podmenije na hitro nekaj spremeniti, denimo radijsko postajo ali stopnjo ventilacije, ali pa se zgolj informirati o uri. Hitrosti računalniškega procesorja v ozadju ali odzivnost zaslona nista vedno dorasla zahtevam.

Razumljiva količina denarja za veliko vsebine

Na cesti megane upraviči odločitev za karavana in ne denimo enoprostorca ali križanca. Med ovinki je sicer občutno manj oster od golfa, astre, leona ali focusa, a vseeno vliva zaupanje s svojo uravnoteženostjo med trdoto in mehkobo. 1,6-litrski dizelski motor (96 kW) iz testnika je francosko uglajen in se izkaže za občutno živahnejšega od najmočnejšega 1,5 dCi, pa čeprav megane z njim še vedno ne bo nikakršen športnik. Od za deciliter manjšega brata je dražji za tisočaka in pol, žal pa ne pozna opcije avtomatskega menjalnika. Poraba z ročnim je dobra. Za več športnih užitkov je potrebno poseči po (dragi) dCi 165 GT izvedenki.

Brez popustov špartansko opremljeni megane grandtour (oprema zen) z dCi 110 motorjem stane 17.790 evrov, a je naslednja stopnja intense (19.490 evrov) izrazito bogatejša z udobjem (dvopodročna klima, sedempalčni R-link …). Testni megane je bil opremljen z najbogatejšim civilnim paketom opreme bose, kar za 23.190 evrov doda še zelo dober zvok in precej blišča.

Za doplačilo pa je imel testnik še napredno asistenco s samodejnim zaviranjem in radarskim tempomatom. Nujno! Manj potrebna, čeprav uporabna sta HUD zaslon ali panoramsko steklo.

Morda cena za testnega grandtourja ni več tako majhna, a po drugi strani gre za zelo dobro opremljen in uporaben avto, ki je lahko še vedno bistveno cenejši od križanca tipa kadjar. Da gre pri meganu grandtourju v kombinaciji s stroški vzdrževanja za eno najboljših izbir med karavani, pa je dokazal tudi naš jesenski test devetih konkurenčnih karavanov, na katerem je dosegel skupno visoko drugo mesto.

Podatki o vozilu (renault megane grandtour dCi130 bose)

Motor: 1.598 ccm, dizelski štirivaljnik
Moč: 96 kW (130 KM)
Navor: 320 Nm pri 1.750 vrt./min
Zmogljivosti: 199 km/h, 10,6 sek 0-100 km/h
Prtljažnik: 521 - 1.504 litrov
Cena: 23.190 € (testni 25.340 €)

andrej.leban@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.