Audi A3 (8V s tremi vrati)
Prva generacija A3 (8L) se je dolgo prodajal le kot trivratnik, preden so v Ingolstadtu prisluhnili moledovanju strank in dali na trg bolj družinskega petvratnika. Nato sta prišla še kabriolet in limuzina. No, zadnje čase se je za trivratno kombilimuzino ogrelo tako malo kupcev, da so originalno izvedenko raje kar ukinili.
BMW serija 6
Kupe, kabriolet in gran coupe so bili vsak zase nekaj posebnega v BMW paleti, a neposrednega naslednika ne bodo dobili. Šestica v imenu je sedaj rezervirana le za gran turisma - derivata serije 5. Morda bo nekaj duha dosedanje serije 6 ohranila za razred bolj prestižna serija 8.
Citroën C3 picasso
Ko so ga leta 2008 predstavili, je bil to eden najbolj vsestranskih malih avtov - enoprostorcev. Leta 2018 se na te lastnosti kupci požvižgajo. Duhovno nasledstvo je prešlo na model C3 aircros, ki pa je nekaj povsem drugačnega.
Citroën C5
Eden tistih koncev zgodb, ki sodi med najmanj razumljive - Citroën je bil vendar vedno znan po udobnih velikih avtih, sedaj pa je tega konec. Za takšno ceno je bilo na cesti nemogoče najti več udobja, kot ga je premogel C5 s svojim hidropnevmatskim vzmetenjem. A spremembe v razmišljanju kupcev in francoske poslovne težave so terjale svoje.
Ford B-max
Njegova zgodba je trajala vsega pet let, od 2012. Eden najbolj uporabnih, varnih, naprednih in zanesljivih malih avtov, pri katerem je bil "plavajoči" B-stebriček resnično uporabna zadeva. Ampak danes so v modi robustnejši, težji, manj uporabni in bolj potrošni križanci. Škoda!
Mercedes-benz CLS shooting brake
Svet prestižnih avtov je izgubil posebneža, zmes štirivratnega luksuznega kupeja in karavana. Nova, že predstavljena tretja generacija, bo imel le štiri vrata.
Nissan note
Še en mali enoprostorec, ki se je zdel še kakih pet let nazaj nepogrešljiv del avtomobilskih katalogov. Zanesljiv in uporaben avto, ki bi ga zlahka priporočili v nakup vaši teti. No, sedaj bo morala iskati rabljenega.
Škoda yeti
Uspešnica, ki je presenetila celo vodilne v Škodi. Eden najbolj vsestranskih kompaktnih suvov/križancev, kar jih je bilo mogoče dobiti za okoli 20 tisočakov. A danes se je treba hitro prilagajati trgu in yetija bosta hkrati nadomestila kar dva avta - en večji (karoq) in en manjši.
Volkswagen scirocco
Pri Volkswagnu so sredi leta potihem ugasnili proizvodnjo avta, ki je pred leti med zvezde pomagal izstreliti slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika. Športni dvovratnik je ob predstavitvi leta 2008 deloval kot zgodba o uspehu, a vozniki so ga veliko raje gledali in občudovali, kot kupili. Dieselgate in sledeče varčevanje pri VW sta vzela upanje o nasledniku.
dezurni@zurnal24.si
Citroën C5 dobi naslednika leta 2019 oz. 2020 in to z novim vzemetenjem, ki ne bo več hidropnevmatsko, bolj enostavnejše …