Mitsubishijev velikan prijaznejši in sposobnejši

Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200 Foto: Saša Despot Mitsubishi L200
Nov motor, nov videz in nove tehnologije so pickup mitsubishi L200 opremili, da bo lahko brez težav zapeljal tovor v naslednje desetletje.
Oglej si celoten članek

Mitsubishi L200 želi tovoriti varneje in čisteje. Pri znamki govorijo, da je sprememb toliko, da gre pravzaprav že za šesto generacijo enega najbolj prodajanih poltovornjakov na svetu, ki ga prodajajo kar na 150 trgih sveta. Kdo drug bo trdil, da gre le za dobršno prenovo dosedanje generacije.

Kakorkoli, L200 ali triton, kot je njegovo drugo ime, je napravil precejšen skok naprej pri videzu in vsebini. Kot zadnji mitsubishi je dobil t. i. dynamic shield videz, torej izrazit nos, ki se v zgornjem delu nekoliko prelomi nazaj v ozka svetila. Po merah je ostal skoraj identičen, tista dva centimetra dlje v dolžino gresta na račun odbijačev, ne karoserije.

Foto: Saša Despot Mitsubishi L200

Opala, kaj pa je to, odslej sta dva pokrovčka za gorivo! Ali pa je to plug-in hibrid?! Ne, pod novim pokrovom na boku se skriva luknja za dotakanje tekočine adblue. Da odpreš ta pokrovček, pa moraš najprej odpreti 30 centimetrov odmaknjen pokrov za gorivo in potegniti za vzvod. Zabavno.

Foto: Saša Despot Mitsubishi L200

Znotraj je viden napredek v materialih, novi so volan in voznikovi merilniki, posodobljena sta tudi sredinska konzola in sredinski zaslon za infozabavni sistem. Na njem se lahko prikazuje 360-stopinjska slika štirih kamer okoli avta.

Ostalo pa je še tudi veliko sestavnih delov iz predhodnika, vključno z gumbom za zagon na levi strani, pa tudi razmeroma prostorna dvojna kabina. 

Foto: Saša Despot Mitsubishi L200

Foto: Saša Despot Mitsubishi L200

Tako kot doslej se s 4x4 pogonom upravlja prek vrtljivega gumba na sredinskem tunelu. Serijska je zadnja zapora diferenciala, že od druge stopnje opreme pa je dodana še sredinska zapora, ki jo je mogoče imeti aktivirano in z njo ovinkariti tudi pri velikih hitrostih, kar ni nujno lastnost poltovornjakov.

Med pomočniki za vožnjo po zahtevnih poteh ali celo izven njih so uporabni še pomočnik za spust in štirje različni prednastavljeni programi, ki prilagodijo delovanje ESC, zavor in ABS za makadam, blato in sneg, skale ali pesek. 

Glede nosilnosti ni nič novega, čeprav so mu nekoliko posodobili vzmetenje in zavore. Zadaj ima L200 še vedno listnate vzmeti. V kesonu je mogoče z zaprtimi kesonskimi vrati prevažati do 1,52 metra dolge predmete, v širino pa 1,47 metra. Skupno je lahko obtežen s 1.045 kilogrami dodatne mase.

Foto: Saša Despot Mitsubishi L200

Velik preskok naprej je L200 storil glede različnih asistenčnih sistemov. Sploh prvi v razredu poltovornjakov ima lahko opozorilo za mrtvi kot ali pa za prečni promet pri vzvratni vožnji. Uporaben se sliši tudi sistem UMS, ki je sposoben pri speljevanju namesto voznika opaziti oviro, recimo količek, in preprečiti trk. Novost v L200 je sistem AEB opozarjanja in samodejnega zaviranja, ki prepoznava tudi pešce in kolesarje. 

Med najpomembnejšimi novostmi prenove je novi 2,2 litrski motor, ki nadomešča za dva decilitra večji agregat. Očitno je, da so novi motor narekovali okoljevarstveni standardi in ne kupci. Prej je imel motor na voljo 133 kW ali 113 kW moči in 430 oziroma 380 Nm navora. Novi motor pa prihaja le v eni različici moči in sicer s 110 kW (150 KM), ima pa 400 Nm navora. Kombinirana poraba novega motorja naj bi bila okoli osem litrov z ročnim in devet litrov z avtomatskim menjalnikom. Slednji je povsem nov in ima odslej eno prestavo več, torej šest. 

Foto: Saša Despot Mitsubishi L200

Opremski nivoji so štirje. Vstopna oprema Invite z dvojno kabino in bolj špartansko opremljenostjo stane od 24.400 evrov naprej z že vključenim davkom. Oprema Intense je dražja za tri tisočake in doda samodejno zaviranje, pa infozabavni sistem, zmogljivejši 4x4, vzvratno kamero, samodejno klimo ... Še višje je oprema Instyle z dodatnimi programi za off-road vožnjo, polnimi LED žarometi, usnjenimi sedeži, štirimi kamerami ... Stane od 30.900 evrov naprej. Še 500 evrov pa je dražji Instyle+ s popolnim seznamom asistenčnih pripomočkov. 

Samodejni menjalnik stane 1.500 evrov. Na slovenskem ceniku je tudi dvovratna različica "crew cab", ki je na voljo s prvima dvema opremama in je od štirivratne kabine cenejša za 2.500 evrov. 

Še letos naj bi pri nas registrirali okoli 40 novih L200, s čimer bi Mitsubishi ostal trdno zasidran na drugem mestu po prodaji pick-upov v Sloveniji. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.