Vodstvo Mitsubishija je priznalo, da je pri testiranju na emisije pri njihovih modelih prihajalo do nepravilnosti, za katere so vedeli. Za katere modele in koliko vozil gre, niso sporočili, japonski mediji poročajo o 600 tisoč prizadetih vozilih, ki so bila prodana na Japonskem.
Po poročanju BBC je vodstvo pojasnilo, da so zaposleni prirejali tlak v pnevmatikah, s čimer so dosegli boljšo porabo. Prirejanje je bilo namerno.
PREBERITE ŠE:
Tetsuro Aikawa, predsednik Mitsubishi Motors, se je skupaj z ostalimi visokimi menedžerji globoko priklonil pred kamerami v opravičilo javnosti, vseeno pa so delnice družbe na tokijski borzi padle za 15 odstotkov. Aikawa pravi, da o dogajanju svojih podrejenih dolgo ni bil obveščen, vendar vseeno sprejema odgovornost.
Zadeva je še bolj zapletena, ker velika večina oziroma 470 tisoč izmed teh vozil nosi značke Nissana. Mitsubishi namreč v svojih tovarnah izdeluje tudi avtomobile za Nissan. Kot kaže, so prav pri slednjem posumili na nepravilnosti.
Preostalih 157 tisoč vozil je Mitsubishijevih. Nobeden izmed modelov se ne prodaja v Evropi, saj gre za t. i. mini avtomobile, ki so na Japonskem zelo popularni.
Mitsubishi je šesta največja japonska znamka avtomobilov. Po Volkswagnovem Dieselgatu gre za drugi večji škandal v avtoindustriji v zadnjem času, ki se nanaša na emisije oziroma porabo. Vendar je Volkswagen zapleten v neprimerljivo hujšo zadevo, saj je prizadetih kar 11 milijonov vozil.
dezurni@zurnal24.si
Strinjam se s skeptikom. Ni čudno, da je slovensko novinarstvo tako katastrofalno, če se vam zdi naslov, ki je bil …
Z naslovom ni nič narobe. Kot piše v tekstu, Mitsubishi v svojih tovarnah izdeluje tudi avtomobile za Nissan. LP, uredništvo
Popravite naslov na prvi strani, kjer navajate Nissana. Da vas ne bo kdo tožil zaradi klevetanja....