Mitsubishi pred prazniki okrancljal ASX

Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX Foto: Saša Despot Mitsubishi ASX
Mitsubishi ASX je ob prenovi dobil le nekaj lepotnih in cenovnih popravkov, še vedno pa stavi na tradicionalno robustnost, napredno tehnologijo štirikolesnega pogona in s tem terenske zmogljivosti. 15.990 evrov stane najcenejši ASX z vključenih 2.200 evri popusta.
Oglej si celoten članek

ASX je kompakten mestni terenec, za katerega pri Mitsubihiju pravijo, da je v primerjavi s tovrstnimi „šminkerskimi“ suvi tudi terensko zelo zmogljiv.

ASX je bil ob nissan juku eden pionirjev razreda kompaktnih križancev. Od leta 2010, ko se je pojavil v salonih, so ga že prenovili, opremili so ga tudi z 1,6-litrskim turbodizlom, s katerim so dosegli ugodnejšo porabo in boljše vozne lastnosti, zdaj pa je prejel še nekaj malih lepotnih in tehničnih popravkov.

Popravki minimalni

Kljub lepotni prenovi ne more povsem skriti, da ne gre za najnovejši izdelek, saj se naslanja na tradicionalnost, medtem, ko so druge znamke posegle po precej futurističnih zasnovah in oblikah tovrstnih vozil, ki dobivajo celo obliko kupejev.

Mitsubishi se torej drži tradicije zanesljivih, robustnih in varnih vozil. Prenova je bila res malenkostna. Prenovljena prednja maska ima zdaj nekaj več črnine in kroma za prijetnejši vtis. Znotraj je možno izbrati novo oblazinjenje, stopalke so športno aluminijaste, nova so stikala za gretje sedežev na armaturni plošči.

Japonci so ugotovili, da je bila do zdaj dolžina ročice za prilagoditev višine sedeža prekratka in so jo v prid lažjega upravljanja podaljšali. Zadnje sedeže so naredili v obliki blazine, izboljšave pa poleg boljšega vtisa in občutka v vožnji omogočajo tudi lažji vstop in izstop.

Cena poskočila nad 15 tisočakov

Vse ostalo ostaja enako, le cene so za okoli tisočaka višje. Stopnje opreme so zdaj tri, osnovni paket (inform)  vključuje pomoč pri speljevanju v klanec, 16-palčna jeklena platišča, halogenske žaromete, barvni LCD multimedijski prikazovalnik, ročno klimatsko napravo, električni pomik stekel … Drugi paket (invite+) dodaja samodejno klimo, 16-palčna platišča iz lahke litine, parkirne senzorje, boljši avtoradio, usnjen volan, nekaj več kroma. Najbolje opremljen paket (intense+) pa prinaša ksenonske žaromete, 18-palčna kolesa, ogrevana sedeža spredaj, kamero za vzvratno vožnjo, aluminijaste stopalke, pametni sistem zagona in vstopanja brez ključa ...

Samodejnega menjalnika ni moč izbrati.

Cene se z vključenimi popusti začnejo pri 15.990 evrih za najcenejši bencinski model s petstopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom spredaj končajo pri 26.690 evrih, kolikor stane najbolj zmogljiv dizel s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Dizelski model je na voljo tudi s pogonom spredaj.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.