Mitsubishi outlander prenovljen, a izgleda kot nov

Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander
Pri uvozniku za znamko Mitsubishi so v naše prodajne salone zapeljali prenovljeni model outlander. Kaj je novega? Veliko. Novinec z novo motorno masko prvi razkriva, kakšni bodo vsi prihodnji mitsubishiji, na voljo je kot pet- ali sedemsedežnik, veliko je nove tehnike. Priključni hibrid bo predvidoma pri nas konec letošnjega, ali v začetku prihodnjega leta.
Oglej si celoten članek

Prenovljeni outlander tretje generacije je prvi Mitsubishijev model, ki prikazuje najnovejši oblikovalski jezik japonske znamke avtomobilov. Pri prenovi tako ni šlo zgolj za kozmetične popravke, sprememb je toliko, da bi večina mislila, da gre za povsem novo generacijo vozila. Na leto naj bi si ga za svojega izbralo nekaj manj kot 100 Slovencev. Tudi zaradi novih opcij, ki pri predhodniku niso bile na voljo.

Na pogled povsem nov avtomobil

Mere ostajajo enake, samosvoja oblika ne. Na izgled ni več klasični, kleni terenec, ampak s sodobno obliko in oblilico kroma nagovarja tudi tiste, ki se z njim radi vozijo udobno in imajo čut za estetiko ter tehnologijo. V osnovni opremi tako ostajajo halogenski žarometi, v bolje založeni opremi pa ksenonske luči nadomeščajo led žarometi, kar pomeni, da luči ne potrebujejo več šob za pranje.

Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Novi oblikovalski prijemi, kot so odbijači in blatniki, maska motorja, nimajo le dizajnerske funkcije, pač pa tudi uporabno, saj je vožnja zaradi njih bolj tiha in udobna. Oblika torej sledi funkciji. Nov je tudi zadek, nova je podoba žarometov, ki svetijo v led tehnologiji, novi je tudi odbijač z zaščitno ploščo, obroba na stranskih vratih in vratih prtljažnika. Petsedežna izvedenka ima serijsko 16-palčna kolesa in platišča, 1.500 evrov dražja sedemsedežna izvedenka pa ima že v osnovi 18-palčna platišča in kolesa. Platišča so dobila novo podobo, kupci lahko izbirajo nove barve karoserije.

Nov volan in boljši materiali

Temeljito posodobljena je potovalna kabina, v katero so vgradili nove, mehkejše in na otip bolj prijetne materiale, prenovljen je strop kabine, največje spremembe je doživel nov volanski obroč s kromanim emblemom in drugimi dodatki, usnjeno prevleko, med vožnjo zaradi dodatne oprijemalne izbokline tudi bolje "sede" v roko. Nova prednja sedeža sta oblečena v tkanino, ki ustvarja 3D učinek, bolj pomembno je, da je izboljšan bočni oprijem.

"Pod kožo" outlanderja so inženirji naredili 40 pomembnih sprememb, ki vplivajo na bolj tiho in zanesljivo vožnjo. Med te spremembe spada uporaba novih materialov, boljša izolacija, celo oblika prtljažnih vrat. Naredili so dodatne ojačitve za večjo togost karoserije, kar pomeni manjše zvijanje med vožnjo, manj piša vetra, iz motorne kabine se v potovalno prebije še manj hrupa.

Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander

Le dizelski pogonski motor

Slovenski kupci bodo lahko izbirali med petsedežno in sedemsedežno različico in le enim, 2,2-litrskim pogonskim dizelskim agregatom, ki ga je mogoče kombinirati z ročnim ali samodejnim šeststopenjskim menjalnikom. Vse različice so opremljene s štirikolesnim pogonom. Paketa opreme sta dva, tisoč evrov dražja oprema intense + vključuje avtoradio z upravljanjem s pomočjo ekrana na dotik, ki vključuje tudi kamero za pomoč pri vzvratni vožnji, pri sedemsedežni različici pa serijsko tudi navigacijski sistem. Pri petsedežni ga je potrebo doplačati.

Foto: Gregor Prebil Mitsubishi outlander Novost je, da je bolje založeni paket, intense+, zdaj na voljo v kombinaciji s petimi sedeži in ročnim menjalnikom, saj je uvoznika v to "prisililo" povpraševanje na slovenskem trgu. Na drugi strani pa bencinski motorjev ni, ker ni niti povpraševanja. Prodaja se začenja tako, kot je bila to navada tudi ob koncu prodaje odhajajočega outlanderja, z akcijskim popustom v višini 2.500 evrov.

Najcenejši outlander, s petimi sedeži, ročnim menjalnikom in osnovno opremo, z vključenim akcijskim popustom stane 27.490 evrov, z bogatejšo opremo je 1.000 evrov dražji, samodejni menjalnik ga podraži še za dodatna dva tisočaka. Sedemsedežna različica je na voljo z bolje založeno opremo in v kombinaciji z ročnim menjalnikom ter popustom stane 29.990 evrov, s samodejnim menjalnikom pa 31.990 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.