Samo Omerzel, ki je prav za Žurnal24 v začetku leta prvič razkril visokoleteče načrte s katerimi je nameraval slovensko energetiko obrniti na glavo, Slovenija pa bi morala po njegovih besedah postati pilotni projekt za električne avtomobile (drugi družinski avto bi moral biti na elektriko), enako meni tudi danes.
"Biti majhen je lahko biti hiter“
Minister, katerega načrte o Sloveniji, kot pilotnem projektu e-mobilnosti so strokovnjaki označili za naivne, je na naše vprašanje, kako točno si predstavlja Slovenijo, kot vodilno na tem področju dejal: "Treba je gledati širše. V Slovenijo uvozimo za dve milijardi energentov na leto, ki so večinoma fosilni. Imamo domače znanje. Znamo proizvajati elektriko. Ta visok znesek lahko pretvorimo v domači proizvod.“
Družinski slovenski avto za 35.000 €?
Električni avtomobil Tesla S stane okoli 80 tisoč evrov, BMW i3 pa okoli 35 tisoč evrov. Omerzel je ob predstavitvi ideje dejal, da bi moral biti drugi avto v družini električni. In kako si predstavlja, da si lahko družine, kot drugi avto pri hiši, privoščijo tako drag nakup? "Trenutno so električna vozila res draga, a bodo z vzpostavitvijo omrežja in tudi masovni proizvodnji postala cenovno dostopna.“ Kdaj bi se to lahko zgodilo, nam Omerzel ni znal pojasniti, nam pa je dejal, da razmišlja o nakupu električnega vozila. Tesle? "Nisem se še odločil.“
Eni pač živijo v svojem svetu... malo nad oblaki in jim pogled ne seže do tal.
omrzel - tebi očitno nekaj škodi, ali si morda jedel nore gobe, tablet ali pa se morebiti drogiral! ALI SE …
Haaaaahaaaa hahahahaaaa hahahahah to je tako kot če bi v Nigeriji imeli pilotni projekt optičnega omrežja v vsako barakarsko naselje …