Se spomnite dvoboja, ki sta ga pred nekaj meseci uprizarjala seat leon cupra in renault RS megane, slednji v posebni izvedenki z Akrapovičevim izpuhom? Francozi so si uspeli po nekaj tednih znova priboriti nazaj izgubljeno titulo.
Sedaj pa jo je po sloviti pisti "Zelenega pekla" ucvrl še mini john cooper works, ki pa ga je na spopad z dirkališčem dodatno pripravil specialist Schirra Motoring. Pri podjetju so dodatno navili 1,6-litrski motor na 213 kW (290 KM), kar je 58 kW več kot v tovarniškem modelu. V avto so vgradili tudi Drexlerjev mehanski diferencial, z nekaterimi drugimi rešitvami pa so malčka olajšali za skupno 175 kilogramov, tako da sedaj tehta komaj 1.005 kilogramov. JCW je bil obut v Dunlopove "semi-slick" pnevmatike direzza 03G, za volan pa so posadili testnega voznika Sport Auta Christiana Genhardta.
Ta je skozi ciljno črto pridrvel že po 7 minutah in 44 sekundah, kar je kar za 10 sekund hitreje od renaulta R.S. 275 trophy-R. Povedano še drugače, mala raketa je bila tako hitra, kot pagani zonda S in pet sekund hitrejša kot audi R8 V10, za šest sekund pa je prehitel lamgorghinija gallarda supeleggero. BMW M4 je denimo v cilj prišel "šele" osem sekund kasneje.
Navkljub impresivnemu rezultatu minija imajo vsi lastniki ostalih navedenih avtomobilov pri roki dober izgovor za ohranitev samozavesti - tako predelan mini JCW pač ni serijski avto, zato njegov rezultat ne more biti uraden.
Tudi Francozi si lahko oddahnejo. Vsaj dokler ne bo na cesti serijska JCW različica aktualne tretje generacije minija.