Mini s petimi vrati že prek štirih metrov

Foto: MINI Petvratni mini Foto: Žurnal24 Petvratni mini Foto: Žurnal24 Petvratni mini Foto: Žurnal24 Petvratni mini Foto: Žurnal24 Petvratni mini Foto: Žurnal24 Petvratni mini Foto: MINI Petvratni mini Foto: MINI Petvratni mini Foto: MINI Petvratni mini Foto: MINI Petvratni mini Foto: MINI Petvratni mini Foto: MINI Petvratni mini Foto: MINI Petvratni mini
Slab teden dni po razkritju na pariškem avtomobilskem salonu je petvratni mini že na voljo tudi pri nas. Najcenejši, mini one stane 18.500 evrov, kar je 900 evrov več v primerjavi s trivratnim modelom.
Oglej si celoten članek

Petvratni Mini, sploh prvi v zgodovini modela cooper (Mini s petimi vrati ponuja tudi model coutryman), je druga karoserijska različica nove, tretje generacije vozila.

Večji in prostornejši

V primerjavi z modelom s parom vrat manj je medosna razdalja povečana za 72 milimetrov, prav toliko je več prostora za noge v drugi sedežni vrsti. Uporabnost in praktičnost vstopanja še povečuje dodaten par bočnih vrat.

Foto: Žurnal24 Petvratni mini Pri Miniju navajajo, da je za 15 milimetrov več prostora tudi za glave potnikov, občutek prostornosti dopolnjuje podatek o 61 milimetrih prirastka v širino, kar omogoča več prostora za komolce kot tudi, da zadaj na ločenih sedežih sedijo trije potniki.

Uporabno dvojno dno prtljažnika

Za konkretnih 67 litrov je več prostora v prtljažniku, ki meri 278 litrov. Klop v drugi sedežni vrsti se podira v razmerju 60/40, s čimer prtljažnik povečamo na največ 941 litrov. Prtljago lahko zaradi dvojnega dna, kateremu prilagajamo višino, ločimo, na primer umazano od čiste, ali mokro od suhe.

Foto: Žurnal24 Petvratni mini Oprema, dodatki in tehnologije so povzete po trivratni različici. Na slovenski trg pa vstopa s šestimi modelnimi različicami, oziroma trivaljnimi in štirivaljnimi bencinskimi in dizelskimi pogonskimi agregati z normno porabo od 3,6 do 5,9 litra na 100 prevoženih kilometrov in emisijami od 95 do 136 gramov CO2 na kilometer.

Trivaljniki in štirivaljniki

Trivaljni bencinski motor je na izbiro v različici s 75 kilovati moči (102 KM) za mini one, oziroma 100 kilovati moči (136 KM) za mini cooper, ki ga v različici S poganja tudi štirivaljni bencinski agregat z močjo 141 kilovatov (192 KM). Na dizelski strani se ponudba začne pri mini one D s trivaljnim agregatom z močjo 70 kilovatov (95 KM), nadaljuje z mini cooperjem D z 85 kilovati moči (116 KM) in konča z novim štirivaljnim dizelskim motorjem z 125 kilovati moči (170 KM) za mini cooper SD. Ročni šeststopenjski menjalnik je del standardne opreme, na voljo je tudi šeststopenjski samodejni menjalnik steptronic.

Cene na bencinski strani se za model one začnejo pri 18.500 evrih, cooper stane 21.200 evrov, cooper S pa 25.400 evrov. Dizelski one stane 20.300 evrov, cooper D 22.600 evrov, cooper SD pa 26.800 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.