Ta načrt največjega evropskega proizvajalca avtomobilov po poročanju nemške tiskovne agencije dpa predvideva tako bolj varčne in okolju prijazne avtomobilske modele kot bolj okoljsko vzdržno proizvodnjo.
Štirikratno povečanje zaposlenih
Povprečna poraba bencina na Kitajskem izdelanih vozil naj bi se zmanjšala za 11 odstotkov, proizvodnja pa ob tehnološki posodobitvi povečala z 2,6 milijona na štiri milijone vozil letno. Število zaposlenih naj bi se povečalo s 25.000 na 100.000. V letu do dveh naj bi obe Volkswagnovi skupni podjetji s kitajskimi partnerji začeli ponujati tudi električna vozila, pri čemer pa je Heizmann nekoliko ohladil pretirana pričakovanja glede električne mobilnosti.
Hibridi v ospredju
Potrebna so namreč še zelo velika vlaganja, poleg tega pa kupna moč Kitajcev kljub vztrajni rasti še ni zadostna za nakup še vedno dragih električnih avtomobilov. Več možnosti za hitro rast šef Volkswagna na Kitajskem vidi pri hibridih. Volkswagen ima pred ostalimi evropskimi proizvajalci veliko prednost, ker je na kitajskem trgu prisoten že praktično od vsega začetka razvoja avtomobilske kulture v državi z največ prebivalci na svetu.
Velikan iz Wolfsburga zato kljub močnemu upadu evropskega avtomobilskega trga dosega rekordne rezultate, razlog za to pa sta njegov močan položaj tako na kitajskem trgu kot v ZDA, kjer avtomobilska prodaja po krizi prav tako izdatno okreva.