Mhero pri nas: ima skoraj 1.100 konjev in brutalne zmogljivosti

Foto: Žurnal24 Mhero terenec suv Foto: Žurnal24 Mhero terenec suv Foto: Žurnal24 Mhero terenec suv Foto: Žurnal24 Mhero terenec suv
Mhero je avto, ob katerem se zdi še Teslin cybertruck dokaj nedolžno. Razvili so ga za kitajsko vojsko, ima več kot 1.000 'konjev', zdaj je na voljo kupcem v Sloveniji. Če imate ...
Oglej si celoten članek

Mhero, ki pripada kitajskemu velikanu Dongfeng, je sveža znamka na slovenskem trgu. Za zdaj ima na voljo en model, a tudi ta je tak, da vrže senco na skoraj vse, kar se ponaša z imenom terenec.

Mhero je vozilo, ki je bilo prvenstveno razvito za hitre premike kitajske vojske. Tako kot v primeru znamnke Hummer pa so pri Dongfengu potipali zanimanje civilistov in naleteli na tako velik odziv, da so se odločili še za civilno različico, ki pa je ohranila veliko tistega, kar ponujajo vojski. 

Na voljo je sicer kot povsem električen avto ali pa kot takšen s podaljševalnikom dosega, prav na slednjega se zanaša kitajska armada. 

Foto: Žurnal24 Mhero terenec suv

Ubogi asfalt, kakšni pospeški!

V primeru modela, ki je prišel v Slovenijo, pa gre za popolnoma baterijsko vozilo z veliko, kar 143 kWh baterijo, in štirimi elektromotorji. Skupaj imajo 800 kW moči in več kot tri tone težko gmoto izstrelijo z mesta do 100 km/h v le 4,2 sekundah. 

A tu je šele začetek vseh mogočih zmogljivosti. Z dimenzijami 4.987 x 2.080 x 1.935 mm in medosno razdaljo 2.950 mm ponuja avto veliko prostora za potnike in prtljago. Oblika je zelo robustna, vendar za razliko s Teslinim cybertruckom prilagojena tako, da ima vse potrebna dovoljenja za prodajo v Evropi.

Vleče, pleza in brodi močneje, višje in globlje

Opremljen je s štirimi vlečnimi ušesi, za doplačilo pa je na voljo še električni vitel T-Max z vlečno močjo 5,6 tone. Na streho se spleza s priloženo lestvijo.

Ena izmed največjih prednosti je pnevmatski sistem, ki omogoča prilagajanje višine vozila glede na vrsto pogona. Oddaljenost od tal se pri električnem pogonu giblje med 230 in 335 mm, pri hibridni različici pa med 221 in 326 mm. 

Foto: Žurnal24 Mhero terenec suv

V terenskem programu lahko vozilo premaguje vodne ovire globine do 900 mm in 100-odstotne (45-stopinjske) vzpone. Sprednji pristopni kot znaša 36,8 stopinj, zadnji kot 37,5 stopinj, prehodni kot pa 27,9 stopinj.

Vozilo je opremljeno s 4×4 pogonom, ki ima tudi prednjo in zadnjo popolno zaporo diferenciala, ter naprednim sistemom štirikolesnega krmiljenja, kjer se zadnja kolesa lahko obračajo do 10,6 stopinj. To omogoča boljšo okretnost in celo diagonalno premikanje vozila. Za vožnjo po terenu se lahko voznik zanaša na zunanje kamere. Zavore je prispevalo podjetje Brembo.

Notranjost avta je vse prej kot robustna, saj so se posvetili raznovrstnemu udobju in izbiri vse prej kot vojaških materialov. V prečiščenem dizajnu izstopa sredinska konzola z veliko ročico v slogu letala. Sedeži imajo hlajenje.  

Mogočen stroj ima seveda tudi ceno, ki je v Sloveniji postavljena na 150 tisoč evrov. A ostaja še ena ovira. Zaradi velike skupne mase okoli 3,4 tone brez potnikov in prtljage ga je mogoče voziti samo, če imate izpit kategorije C.

Foto: Žurnal24 Mhero terenec suv

dezurni@styria-media.si

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 16:18 1. Oktober 2024.

    Mogočen stroj ima seveda tudi ceno, ki je v Sloveniji postavljena na 150 tisoč evrov. A ostaja še ena ovira. …

  • 16:12 1. Oktober 2024.

    BLAGOR NEPISMENIM. Če bi bil tiho, bi kdo mislil da si pameten. PREBERI : Mogočen stroj ima seveda tudi ceno, …

  • 07:08 1. Oktober 2024.

    Če imate... koga ali kaj?

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.