Mestno električno kolo S-bikes: S kolesom na hrib, zgolj zato, ker je tako lahko …

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Električna kolesa v tem času, sploh, ker je že v teku kolesarska sezona, vzbujajo ogromno zanimanja. Mi smo preizkusili mestno različico slovenskega e-kolesa.
Oglej si celoten članek

Ni presenetljivo, da v treh tednih, kolikor sem električno mestno kolo testirala, praktično ni bilo dneva, ko me kdo na rdečem semaforju ne bi pobaral. Najpogostejše vprašanje je bilo, koliko kilometrov je mogoče prevoziti.

Kolo C70e znamka S-bikes, ki smo ga preskušali na Žurnalu24, naj bi po obljubah proizvajalcev ob varčni uporabi električnega pogona zdržalo do 70 kilometrov. Realno sem sama z njim prevozila okoli 60 kilometrov, je pa res, da nikoli nisem dopustila, da bi mi baterije zmanjkalo sredi poti. Nekaj poskusnih kilometrov brez vključenega dodatnega pogona me je prepričalo, da si daljše vožnje z relativno težkim kolesom pač ne želim. To vseeno ne pomeni, da ni mogoča. Morda bi vožnjo primerjala z mestnim kolesom BicikeLJ, ki ni najbolj udobno, a ko ga potrebuješ, si nadvse zadovoljen, da možnost obstaja.

Foto: S-BIKES
Kolo, v ozadju katerega je slovensko podjetje Špan, tako kot druge različice S-bikes pozna tudi funkcijo "peš", ko s pritiskom na gumb pomaga pri potiskanju in LED osvetlitev, ki jo prižgete z daljšim pritiskom na tipko.

Polnjenje kolesa je nadvse enostavno in kolo je vsaj v teoriji možno napolniti praktično kjerkoli, saj se polni preko običajne hišne električne vtičnice. V praksi boste verjetno potrebovali še kakšen podaljšek. Popolnoma izpraznjena baterija se polni približno pet ur.

Relativno lahko električno kolo, ki tehta 21 kilogramov, je za moj okus vseeno malenkost pretežko, da bi ga vsakodnevno nosila s kleti. Garaža oziroma kolesarnica je tako tista, ki bo poskrbela, da boste kolo dodatno vzljubili.

Devet stopenj pomoči ...

Kolo ima devet stopenj pomoči, že prva in druga poskrbita za hitro speljevanje, pri četrti in peti poganjamo zgolj nalahno, pri najvišjih stopnjah pomoči pa kolesarjenje na Ljubljanski grad ali Orle postane užitek. No, če lahko mirno prezrete osuple in jezne poglede drugih potnih kolesarjev. Zalotila sem se celo, da sem na poti do svojega cilja izbirala trase, kjer je bil vsaj del navkreber. Naklon, ki bi sicer mučil vas, namesto tega muči baterijo in jo boste zato na daljših klancih hitro izpraznili.

 

Ob hladnih jutrih, ki jih v Ljubljani pogostokrat spremlja še nekaj megle, boste v primerjavi z navadnim kolesom potrebovali še dodatno plast oblačil. A po drugi strani boste v poletni vročini "dodatni pomoči" še kako hvaležni. Električna pomoč je - tako kot pri vseh ostalih električnih kolesih - omejena na zakonskih 25 km/h.

Če si želite pomoči pri premagovanju razdalj, klancev in pri speljevanju, je mestna različica S-bike dobra izbira. V primerjavi z nekoliko manjšo in zložljivo različico je kolo C70e, ki smo ga preizkušali tokrat, tudi veliko bolj udobno in lažje premaguje mestne ovire v obliki neporavnanih robnikov, neravnih kolesarskih stez. Z njim je mogoče premagovati tudi treking poti, previdno le pri luknjah na makadamu, saj vas ob neprevidni vožnji električni pogon lahko hitro spodnese.

Trenutna cena: 1.199 evrov.

Serijska oprema C70e vključuje: aluminijast okvir, centralni motor 36 V / 250 W BAFANG z omejitvijo hitrosti na 25 km/h, integrirano baterijo LG (36 V) s 7,8 mAh, sedem stopenjski SHIMANO menjalnik, hidravlične zavore TEKTRO.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 17:03 6. Julij 2018.

    Google zdaj plačuje € 701 do € 012 na dan za delo na spletu od doma. Nikoli si nisem mislil, …

  • 07:52 6. Julij 2018.

    "centralni motor 36 V / 250 W BAFANG z omejitvijo hitrosti na 25 km/h" Centralni bi razumel kot v sredini, …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.