Merivina (r)evolucija odpiranja vrat

Foto: Žurnal24 Opel meriva. (Foto: Miha Pečoler) Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Nova opel meriva k nam zapelje v ponedeljek, za ceno 13.990 evrov pa ponuja tudi napredni sistem flex door, ki pomeni nasprotno odpirajoči se par bočnih vrat.
Oglej si celoten članek

Nova opel meriva ponuja tudi nadpovprečno prilagodljivost ter serijska ESP in šest zračnih vreč. Žal pa ne tudi klime. Slednjo vam bodo, če boste med prvmi, ki jo boste naročili, kakor tudi nekaj druge opreme, podarili. Motorno paleto bodo postopoma dopolnjevali, prihodnje leto prideta še plinsko gnana LPG-različica in sistem start&stop.
 
Oblikovno sorodna astri in insignii
Glede oblike se meriva v marsičem naslanja na oba pred kratkim predstavljena novodobna opla. To pomeni nadvse dinamično zunanjo podobo, ki pa ima tukaj kljub vsemu dobro občutno družinsko noto. Gre namreč za klasični enoprostorec B-segmenta, ki pa ta segment s 4,29 metra že presega.
Velja omeniti sistem flex door ali sistem odpiranja bočnih vrat po načelu vsaka k sebi, za kar so morali, da ne bi trpela varnost in da bi bilo takšno vpetje sploh možno, prilagoditi marsikaj. To se pri zunanjosti pozna v prelomljeni bočni liniji, ki pa ima tudi dobro lastnost, in sicer dobrodejno vpliva na preglednost.

Foto: Žurnal24



Znotraj prostora za štiri odrasle
Notranjost je glede na mere nadpovprečno prostorna, zaradi samosvojega vpetja vrat pa je vstopanje zelo preprosto za otroke in odrasle potnike. Posebnost v primerjavi z redko konkurenco predstavlja dejstvo, da se bočna para vrat odpirata neodvisno, kar pomeni, da za odprtje zadnjih ni treba pred tem odpreti prednjih vrat. Odpiranje je tudi širše kot pri navadnih vratih (67 stopinj) in tu zavzame kar 84-stopinjski naklon. Notranja razporeditev je zdaj že tipična za tega proizvajalca, v prid večji prostornosti pa so armaturno ploščo porinili nekoliko naprej in ji spremenili naklon. Novost predstavlja sistem flex rail, kjer gre za modularni in premakljiv sredinski naslon za roke, ki počiva na vodilih in ga je mogoče poljubno premikati, slaba stran sistema pa je, da predal, ki ga skriva, ni toliko velik, kot bi lahko bil. Sedi se enoprostorsko visoko, v drugi vrsti je glede prostora v razrednem povprečju, prav vse različice so opremljene tudi s pomično klopjo, ki se imenuje flexspace. Prtljažnik tako v osnovi sprejme 400 litrov prtljage, s podiranjem klopi pa dobite 920, v najboljšem primeru pa je vključno s prostorom pod dvojnim dnom le-tega za 1.500 litrov.
Glede opreme je treba izpostaviti AFL-žarometa, ki pa tukaj ne svetita s pomočjo ksenonske tehnologije in ne prihajata iz ljubljanskega Saturnusa. Na voljo tudi ni Oplovega očesa, sistema, ki prepozna prometne znake. Je pa že od začetka na voljo flex ride, sistem za vpetje koles, ki ga poznamo iz drugih oplovih modelov.

Za zdaj pet, kasneje sedem motorjev ...
Pri motorni paleti je glavna beseda tokrat tekla o zmanjševanju prostornine motorjev, ki obenem premorejo več moči in porabijo manj goriva. Zaradi tega so vsi podprti s turbotehnologijo in ustrezajo Euro5 normativom glede čistosti izpuha. Za zdaj najdemo na bencinski strani tri agregate z močjo od 74 do 103 kilovatov, na dizelski pa dva, z močjo 55 ali 74 kilovatov. Pozno poleti bodo ponudbo dopolnili še ecoflex različica s 70 kilovati moči ter dva dodatna 1,7-litrska CDTi z 81 ziroma 96 kilovati. Menjalnik je v osnovi petstopenjski ročni, pri bolj zmogljivih različicah ima ta še prestavno razmerje vec. Pri za zdaj najzmogljivejšem dizlu (1,7 CDTI z 74 kW) si lahko stranka omisli tudi šeststopenjsko avtomatiko.

Foto: Žurnal24



... drugo leto še ecoflex in start&stop
2011 lahko pričakujete še različico, ki jo bo lahko poganjal tudi LPG-zemeljski plin, tovrstni pogon je pri aktualni merivi lani predstavljal že kar 18 odstotkov celotne prodaje. Pride tudi sistem start&stop, sicer neodvisno od prej omenjenega pogona.

Opremski paketi so trije, in sicer: selection, enjoy in cosmo. Že osnovni pomeni šest zračnih vreč, ESC- in TCS-sistema, aktivne vzglavnike, električno parkirno zavoro in še kaj. Ne pa tudi klime in recimo radijskega sprejemnika. 1.300 evrov višje je nekoliko bogateje, predvsem pa barvitejši paket enjoy. Še 950 evrov višje pa najdemo tudi cosmo, ki je bogatejši še za flex rail, meglenki, mali usnjeni paket in 16-palčna lita platišča. Na seznamu doplačil najdemo tudi ergonomske sedeže, ki stanejo 350 evrov, zimski paket vas olajša za 400, navigacija pa za 790 evrov.

Cene se začnejo pri 13.990 evrih, kolikor stane 74-kilovatni bencinski selection, 88-kilovatna različica je 900, 103-kilovatna pa 1.500 evrov dražja. Za dizla bo stranka morala dodati dva tisočaka, za ecoflex pa 2.200 evrov. Strank naj bi bilo na celoletni ravni med 450 in 500.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.