Pri Mercedesu-Benzu govorijo kar o "novi dimenziji V". Gre za lahka gospodarska vozila srednje velikosti, torej za mercedes-benz razreda V in mercedesa-benz vito, bivalne različice razreda V marco polo ter električna mercedesa-benza EQV in eVito.
Odpiranje novih dimenzij
Ko gre za strategijo, pri Mercedesu-Benzu pravijo, da bodo s svojimi kombiji srednje velikosti odprli nove dimenzije. V zasebni sektor naj bi vnesli več razkošja, v poslovni sektor pa več premijskih občutkov. Zato tudi kombiji srednje velikosti sledijo novi korporativni strategiji, hkrati pa gradijo tudi pomemben most v prihodnost pred predstavitvijo avtomobilov na novi električni arhitekturi VAN.EA.
"Novo dimenzijo V" bodo pri Mercedesu-Benzu dosegli s štirimi strateškimi stebri. Za zasebne kupce, med katerimi izpostavljajo družine in ljudi z aktivnim življenjskim slogom, bodo v lahki gospodarski sektor prenesli predvsem več razkošja iz osebnih avtomobilov. Poslovnim strankam bodo ponudili več premijskega občutka, ki ga bodo prilagajali posebnim zahtevam različnih panog. To je prvi steber njihove strategije.
Drugi steber bo še večji fokus na želje njihovih kupcev, s katerimi se bodo še bolj povezali. Že zdaj ugotavljajo, da jih njihovi kupci nagrajujejo z največjo stopnjo zvestobe v segmentu lahkih gospodarskih vozil.
Tretji steber bo vodstvo na trgu električne mobilnosti in digitalnih izkušenj. Z letošnjim letom namreč v vseh segmentih ponujajo baterijska električna vozila. Do 2026 pa bi radi v prodaji dosegli 20-odstotni delež baterijskih električnih vozil, do 2030 pa bi radi njihov delež dvignili čez 50 odstotkov.
Tehnična osnova za to bo nova električna arhitektura VAN.EA, ki so jo predstavili spomladi. Postavila naj bi nova merila na področju elektromobilnosti in digitalizacije in bo od leta 2026 tehnična osnova za vse njihove srednje in velike kombije za gospodarski in zasebni sektor. Poleg lastnega operacijskega sistema MBUX bodo strankam ponudili tudi širše možnosti kostumizacije digitalnih aplikacij.
Četrti steber je povečevanje stroškovne učinkovitosti in industrijske kompaktnosti. Za to strategijo stojijo prizadevanja, da bi kupcem ponudili najbolj zaželene kombije in storitve, kar napovedujejo tudi z osvežitvijo mercedesov-benzov razreda V in vita.
Nadgradnje po pričakovanjih kupcev
Kaj torej prinaša osvežitev mercedesov-benzov razreda V in vita? Pri Mercedes-Benzu pravijo, da vsi omenjeni modeli prinašajo nadgradnje, ki jih pričakujejo njihovi kupci. Gre za izboljšave na področju oblikovanja, udobja in funkcionalnosti, predvsem pa na področju digitalnega mreženja. Potrudili so se tudi, da s svojimi vozili ustrezajo širokemu razponu potreb njihovih strank. V prihodnosti se bodo še bilj kot doslej osredotočili na razkošje in premijske občutke ter s tem še bolj naostrili nastop znamke.
Vsem predstavljenim modelom je sicer skupen predvsem novi prednji del z veliko večjo in bolj izrazito masko ter novim odbijačem. Na osebnih različicah je maska sicer urejena lepše in je lahko tudi osvetljena, na vitu in eVitu pa je bolj plastična. Najbolj razkošna različica razreda V exclusive ima lahko prvič celo prosto stoječo Mercedes-Benzovo zvezdo. Preoblikovan je tudi zadnji odbijač, zadek pa na novo karakterizirajo tudi led zadnje luči.
Notranjost je bolj digitalizirana kot doslej in se odraža tudi v novih volanskih obročih, digitalnih instrumentih ter posodobljenih zaslonih infozabavnega sistema, ki so v vitih 10,25-palčni, v razredu V pa 12,3-palčni in omogočajo tudi funkcijo širokega zaslona.
V vito in e-vito so prvič serijsko vgradili tudi najnovejšo različico infozabavnega sistema MBUX, kar pomeni, da tudi v lahki gospodarski segment prinašajo vse funkcionalnosti iz osebnih avtomobilov.
To se bo poznalo predvsem v e-vitu, ki bo lahko izkoriščal prednosti inteligentne navigacije, predvsem ko gre za uporabo električne polnilne infrastrukture in upravljanje dosega ter storitve, zasnovane na oblaku. Olajšana bo tudi uporaba v primeru več uporabnikov, saj je možno preko računa Mercedes Me ustvariti in medsebojno sinhronizirati do sedem vozniških profilov.
Med poudarki so še gretje volana in brezžično polnjenje telefona. Prvič je možno tudi električno odpiranje zadnjih vrat, opremljen pa je lahko tudi s 360-stopinjsko kamero. Med naprednimi funkcijami so še pomoč pri vožnji prikolice in prikaz oddaljenosti zadka od ovire na osrednjem zaslonu.
Tako vito kot tudi e-vito prihajata tudi v različnih izvedbah. Vito je namreč lahko na voljo kot furgon, mixto ali tourer, e-vito pa kot furgon ali tourer. Tesno sodelujejo tudi s proizvajalci nadgradenj, ki v tem segmentu modificirajo kar vsako četrto njihovo vozilo. Mercedes-Benz pri tem sodeluje s 380 partnerji v skoraj 40 državah.
Raznolika ciljna skupina
Ko gre za sektor osebnih vozil, imata razred V in EQV zelo raznoliko bazo kupcev, ki sega od družin in aktivnih ljudi do pomembnežev in poslovnežev, ki avtomobile cenijo zaradi imenitne zunanjosti, udobne notranjosti in prostornosti za do osem ljudi. Kupci večinoma prihajajo iz Evrope, pomembna pa je tudi azijsko-tihomorska regija.
Njune lastnosti so izboljšali z dodatnimi modifikacijami. Operacijski sistem MBUX so denimo izboljšali s pretakanjem glasbe, "energizing" udobjem ter elementi obogatene resničnosti. Ambientalna osvetlitev je zdaj na voljo v 64 barvnih odtenkih, možni pa so tudi zagon brez ključa, gretje volana in brezžično polnjenje telefona. Med poudarki so tudi električno odpiranje vrat, ločeno odpiranje zadnjega okna, panoramska streha z električnim zastorom ter masažni sedeži. Razširili so tudi ponudbo različic opreme.
Te izboljšave so skoraj povsem prevzeli tudi bivalniki razreda V marco polo, izboljšali so tudi nadzorni vmesnik MBAC ter tudi samodejno nastavljanje višine podvozja, ki izhaja iz zračnega vzmetenja. Pri Mercedes-Benzu pravijo, da njihovi bivalniki po zaslugi izboljšav in boljših materialov prinašajo pravo izkušnjo "glampinga".
Zanimivo je,da so novejši dizli “čistejši“ od bencinarjev,pa vendar hočejo ukiniti dizle,proizvodnja bencinarjev pa ostaja,pa bod pameten