Hibridni E-razred bo na voljo tako v bencinski, kot dizelski različici, s katerimi bo opremljena limuzinska in karavanska različica. E 300 BlueTEC Hybrid kombinira 150 kilovatni (204 KM) dizelski agregat, ki razvija 500 Nm navora ter elektromotor z močjo 20 kilovatov (27 KM) in 250 Nm navora. Kljub temu, da je močnejši od bratskega modela, hibridni E 300 CDI v povprečju porabi za 15 odsotkov manj goriva od šibkejšega modela E 250 CDI. Predpisana tovarniška poraba je 4,2 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov, s čimer je E 300 BlueTEC Hybrid najbolj varčna luksuzna limuzina na svetu.
Nekaj manj navdušujoč je E 400 Hybrid, ki uporablja enak električni sistem, ki pa je kombiniran z šestvaljnim bencinskim agregatom, ki razvija 225 kilovatov (306 KM) in 370 Nm navora. Omenjeni model v povprečju porabi 8,7 litrov goriva na stop prevoženih kilometrov. Oba modela bosta uradno predstavljena na avtosalonu v Detroitu. Dizelski hibrid bo kmalu po januarski predstavitvi naprodaj v Evropi, medtem, ko je bencinska različica namenjena preostalim svetovnim trgom.
Mercedesov skopuh
Pri Mercedes-Benzu niso hiteli z razvojem hibridne tehnologije. Po prestižnem S in ML razredu je prišel čas, da tudi razred E opremijo z elektromotorjem in litij-ionsko baterijo.