Največja novost na tem volanskem obroču bo sposobnost kapacitivnega zaznavanja dotika, ki mu bo omogočala, da bo ugotavljal, če voznik sploh drži volan. Digitalizirani bodo tudi vsi gumbi na krakih volanskega obroča. Kot pravijo pri mercedesu, bo novi volanski obroč opravljal vlogo visokotehnološkega komandnega središča, ki bo vozniku omogočilo, da bo natančno vodil avtomobil, hkrati pa bo udobno in varno upravljal številne asistenčne in sisteme za povečanje udobja.
Dve tipalni površini
Za kapacitivno sposobnost volanskega obroča bosta poskrbeli dve tipalni površini, ki bosta vgrajeni pod prevleki na sprednji in zadnji ploskvi volanskega obroča, sistem pa bo z njuno pomočjo ugotavljal, če voznik sploh drži volan. Na ta način bo odpadla predvsem potreba po bolj zapletenem zaznavanju majhnih premikov volana, ki večini sedanjih avtomobilskih sistemov sporočajo, če voznik drži volan.
Kapacitivni so postali tudi gumbi na krakih volanskega obroča, s čimer je odpadla potreba po mehanskih stikalih, kar je pripomoglo predvsem k boljšemu videzu obroča. Kraki so namreč brez vrzeli razdeljeni na več funkcionalnih območij. Na podoben način kot pri pametnem telefonu sistem zaznava, katerega dela površine se je voznik dotaknil in izvede ukaz. Pri Mercedesu pravijo, da je upravljanje povsem intuitivno s pritiskom na znane simbole ali drsanjem po površini. Konstruktorji so izbrali tudi ustrezne materiale, ki bodo nemoteno upravljanje omogočali tudi poleti v pregreti kabini pri temperaturah več kot 100 stopinj Celzija.
Skrivni vladar volana
Novi volanski obroči sicer ostajajo enakih mer kot doslej, torej med 370 in 380 milimetri, na voljo pa bodo v treh različicah »sport, luxury in supersport«. Sam obroč je sicer širok 29 milimetrov, globok pa od 42 do 44 milimetrov.
O dimenzijah volanskega obroča je Mercedesov kreativni direktor za oblikovanje notranjosti Hans-Peter Wunderlich povedal: »Volanski obroč je skrivni vladar volana. Njegova geometrijska zasnova je sama po sebi znanost, ki je ne najdete v nobenem priročniku. Tesno se mora prilegati roki. Če je za milimeter predebel, je že neprijetno izbuljen, če pa ga je za milimeter premalo, deluje podhranjeno. In ta vtis potem pokvari splošno počutje v avtomobilu.« Volanski obroč je namreč poleg sedeža edini element avtomobila, s katerim je voznik neprestano v stiku.
Cena/kos = izdelek + razvoj/št.kosov + marže + ...
nedolgo nazaj smo brali, da je elektronika v avtomobilih vse dražja.... je ta opcija morda cenejša ali le dodaten strošek …