Na predstavitvi ste bili zelo samozavestni. Med drugim ste napovedali, da boste do leta 2020 vodilni po prodaji v premium segmentu vozil. Čemu tak optimizem?
Zadnje leto je bilo za nas zelo pomembno. Kako pomemben bo za nas razred A, je nakazal že novi razred B, ki je v januarju in februarju beležil rekordno prodajo. Enak uspeh računamo z modelom, ki smo ga predstavili v Ženevi.
Res je. Novi razred A gre v korak s trendi in še naprej. Želimo privabiti predvsem mlade kupce, tudi s ceno, predvsem pa z najsodobnejšimi tehnologijami in videzom. Naš načrt je, da si bo novinca izbrala vsaj tretjina kupcev, ki pred tem ni bila lastnica naše znamke.
Konkurenca ponuja različne izvedenke modela, ki je konkurenčen razredu A. Vi ste pokazali zgolj športno AMG različico in kompaktni model?
Res je. Povem lahko, da bo skupaj pet izvedenk modela razred A. Tudi limuzina in SUV, peta pa naj ostane še skrivnost.
Bo to kabriolet?
Naj bo to še presenečenje.
Mercedes želi privabiti mlade kupce
Prvi mož koncerna Daimler Dieter Zetsche je na predvečer odprtja avtomobilskega salona v Ženevi v družbi selektorja nemške nogometne reprezentance Joachima Löwa razkril povsem novi in radikalno spremenjeni mercedes-benz razreda A, hkrati pa predstavil visokoleteče cilje proizvajalca iz Stuttgarta.
Vaš komentar smo odstranili, ker ste kršili naš kodeks komentiranja: http://z24.si/kodeks_komentiranja Uredništvo zurnal24.si .