Predvsem zaradi padca cen bencina so poltovornjaki vse bolj priljubljeni in eden najbolj rastočih avtomobilskih segmentov. Trije med prvimi štirimi najbolje prodajanimi modeli v ZDA so poltovornjaki, a prevladujejo domače znamke, ki ob japonskih obvladujejo svetovni trg pick-up vozil.
Nemci včasih niti pomislili ne bi o poltovornjakih, a je morda Mercedesa premamil tudi Volkswagen, ki z amarokom dobro orje ledino. Pri Mercedesu se bodo vstopa v za njih nov segment lotili previdno, skupaj z Nissanom. Mercedesov model si bo številne dele delil z nissanom navaro, s čimer bodo Nemci močno oklestili stroške vstopa v nov segment vozil.
"Mislimo, da lahko na ta trg vstopimo kot prvi proizvajalec vozil višjega razreda," meni prvi mož Daimlerjeve divizije tovornih vozil Volker Mornhinweg. Znano je, da želijo pri Mercedesu izdelali nekaj manjši pick-up od konkurence, saj ga ne bodo ponudili Američanom, pač pa ga bodo prodajali na trgih Latinske Amerike, Avstralije, Južne Afrike in Evrope.
Mercedes tja, kjer ga nihče ni pričakoval
Pri Daimlerju, oziroma Mercedes-Benzu so odkrili novo tržno nišo. Napovedali so izdelavo svojega prvega poltovornjaka (pick-up vozila). Izbrali so bližnjico, saj jim bo pri tem s svojimi dolgoletnimi izkušnjami pomagal Nissan.