Leto 2015 je bilo za znamko Mercedes-Benz eno prelomnih, tako globalno, kot tudi v Sloveniji. Pri nas so po letu 2008 prvič spet prodali več kot 1.000 vozil. 1.050 razkriva Andrej Bergant, direktor prodaje osebnih vozil Mercedes-Benz in dodal, da jim je to uspelo brez enodnevnih registracij, kar je pomembno predvsem zaradi utrjevanja maloprodajne mreže, ki je ključna za zaupanje strank in kakovostne storitve.
Pri Mercedesu že skoraj 50 odstotkov prodaje predstavljajo mali modeli, A, B, CLA, GLA, nato pa sledijo limuzine. C coupe bo zelo nišen model, prodaja pa bo zelo podobna predhodniku, torej med 20 in 30 avtombilov na leto, ocenjujejo pri slovenskem uvozniku. Je pa to zelo pomemben model za utrjevanje ugleda znamke, ki je znana tudi po seksipilnosti - in seksipilen C coupe zagotovo je. Ne pravijo mu za stonj baby S, na katerega spominjajo zadnji žarometi, ki smo jih spoznali tudi na velikem športnem terencu GLE coupeju.
Baby S
Nos z diamantno masko sicer spominja na model CLA, za polna LED svetila je treba doplačati. Tudi prek kupejevske strehe in proti zadku je dvovratnik vse bolj podoben S-coupeju. Zadaj so prav tako nameščena markantna vodoravna LED svetila, zanimiv je detajl integriranega spojlerja.
Zna peljati sam
Znotraj pa vseeno ne gre pričakovati armaturne plošče, sestavljene iz ekranov, kot pri S-coupeju. Novinec je glede tega precej podoben klasični C limuzini, kar pa ne pomeni, da so varčevali pri materialih in naprednih rešitvah. Prisoten je športni pridih. Drsna plošča, ki smo jo že dodobra spoznali v mercedesih s črko C in modelih višje po abecedi, prepoznava tudi prstne geste, črke, številke in posebne znake.
Pri znamki v spremnem besedilu navajajo dolg seznam različnih varnostnih pripomočkov, ki smo jih že vajeni iz C-ja, in po zaslugi katerih je C-coupe nedvomno eden najvarnejših avtomobilov na svetu. Velja omeniti polavtomatskega pilota, ki deluje vse do hitrosti 130 km/h in sledi prednjim vozilom, četudi ne obstaja obcestnih oznak.
Tudi zračno vzmetenje
Tu je še prvič v tem velikostnem razredu kupejev markantno airmatic zračno vzmetenje z aktivnim uravnavanjem blaženja. S kontrolnikom dynamic select lahko voznik izbira med petimi različnimi voznimi programi (eco, komfort, sport, sport+ in individual). V pomoč je lahko tudi aktivni parkirni asistent, 360-stopinjska kamera, HUD zaslon ... Možnost personalizacije avtomobila s pomočjo različnih paketov in še dolgim seznamom ostalih dodatkov je prav tako "standard".
Štirivaljniki v družbi osemlajnikov
Na ceniku najdete dva dizelska (CDI oznako zamenjuje črka d) in štiri bencinske prisilno polnjene štirivaljne motorje, češnja na vrhu torte sta modela AMG z vgrajenima osemvaljima motorjema. C 220d premore 2,2-litrski motor z 125 kilovatov moči (170 KM) in je kombiniran s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, C 250d pa 2,2-litrski motor, 150 kilovatov moči (204 KM) in devetstopenjski 9G-tronic samodejni menjalnik.
AMG C63 ima vgrajen V8 z 350 kilovatov moči (476 KM), AMG C63 S pa ima vgrajen najmočnejši V8 motor v svojem razredu z 375 kilovatov moči (510 KM). 4,0-litrska motorja v obeh AMG modelih sta kombinirana z AMG speedshift MCT 7G-tronic samodejnim športnim menjalnikom.