Najbolj prestižni mercedes pod soncem je torej na voljo tudi v blindirani izvedenki, namenjeni za ultra petične in ultra ogrožene obenem.
Kot pove oznaka S600, ga poganja V12 6,0-litrski bi-turbo motor, ki spravi na cesto 390 kW (530 KM).
Pri proizvajalcu so seveda dokaj skopi z ostalimi klasifikacijami, a je z dodatno zaščito in debelejšimi stekli obdan avto gotovo precej težji od 2,3 tone, kolikor tehta mercedes-maybach. In oklepa je očitno ogromno, saj je guard prvi avto, ki ustreza certifikatu VR10. To pomeni, da je sposoben zaustavljati izstrelke z avtomatskega orožja, četudi imajo posebej trde krogle. Tudi certifikat ERV 2010 proti eksplozivnim telesom je del serijske opreme.
Poleg sodi še kopica drugih drobnarij, kot so zagotavljanje čistega zraka v notranjosti, vožnja s praznimi pnevmatikami in tako naprej, a najbolje pri vsem je, da se guard na videz praktično ne razlikuje od klasičnega maybacha S600, vključno z vsem notranjim luksuzom.
dezurni@zurnal24.si