Mercedes ima tovornjak za slovenske AC

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz future truck
Mercedes-Benz je pokazal študijo tovornjaka za leto 2025. Med drugim lahko že danes povsem samostojno vozi po avtocesti. Tudi v zastojih.
Oglej si celoten članek

Vozniki dolgoprogašev bodo sodeč po študiji čez dobrih 10 let imeli zelo enostaven poklic. Mercedesov tovornjak namreč napoveduje vrsto tehnologij za varnost in udobje, ki bodo razbremenjevale voznika, ta pa bo lahko del vožnje celo počival. Koncept bo uradno predstavljen čez nekaj dni na največjem salonu gospodarskih vozil na svetu v Hannovru.

Začne se že pri obliki tovornjaka, ki je zelo mehko oblikovana, pa čeprav ohranja pokončno obliko in nima nosu, kot ga napovedujejo spremembe v evropski zakonodaji v prid boljši aerodinamičnosti.

Na prvi pogled je tovornjak brez svetil, a ko voznik pritisne na gumb, celotni prednji del dobesedno zažari v LED svetlobi. 

Na dolgočasni poti bo delo prevzel avtopilot 

Med poglavitnimi tehnologijami, ki jih predstavlja koncept, je samodejna vožnja, ki so ga Nemci tudi že uspešno testirali na avtocesti pri Magdeburgu vse do hitrosti 80 km/h. Radarji in različni drugi sistemi namreč skrbijo, da vozilo samo spremlja promet in ohranja varnostno razdaljo do ostalih udeležencev, tudi med počasno vožnjo. Ko ima nadzor nad vožnjo tovornjak sam, lahko voznik za krmilom počiva. Vozniku so v pomoč tudi drugi sistemi, ki so v svetu avtomobilizma že nekaj časa prisotni, denimo opozorilo na mrtvi kot, namesto ogledal za pregled nad okolico v konceptu skrbijo kamere, sliko pa projecirajo zasloni v notranjosti.

Celotna armaturka in notranjost sta zasnovana zelo moderno z digitalnima zaslonoma, osrednji je v bistvu kar tablica, ki jo lahko voznik kadarkoli vzame v roke in jo uporabi še za kaj drugega kot pregled dogajanja nad vozilom. Ko je tovornjak v režimu avtonomne vožnje, namesto v beli svetlobi tovornjak žari v modri. Koncept sicer ne daje pozornosti notranje urejenosti kabine, saj je poleg vozniškega v njej le še en fotelj, ni pa klasične postelje in drugih elementov, ki iz kabine naredijo šoferju drugi dom.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.