Spremembe pri imenih so torej doletele tudi največjega suva pri znamki Mercedes-Benz, pri katerem dodana črka S jasno nakazuje, da spada v največji in najbolj prestižni stuttgartski razred.
Prenova je potekala podobno kot pri za razred manjšemu modelu GLE (prejšnji ML). Zunanjost ima nova, najnaprednejša svetila in bolj zaobljen nos ter motorno masko, osvežen je tudi zadek.
Pri znamki izpostavljajo, da je njihov sedemsedežni suv najprostornejši med tekmeci, kamor se uvrščajo denimo audi Q7 ali volvo XC90, še precej več pa jih ima v ZDA.
GLS je pridobil tudi vse poglavitne novosti najnovejše generacije aktivnih pomagal.
-
Mercedesovim aktivnim pomagalom smo se pustili zapeljati TUKAJ.
Pri motorjih je za zdaj edina dizelska opcija V6 v različici 350d (190 kW/258 KM), medtem ko so bencinske različice GLS 400, GLS 500 in najtežji bombnik mercedes-AMG GLS63. Slednji je od prejšnje serije pridobil nekaj moči in sedaj šteje 430 kW/585 KM. Govori se tudi o priključnem hibridu, a v promocijskem besedilu ni omenjen.
V Evropi bodo prve težkokategornike pričeli ostavljati prihodnjega marca, v Nemčiji je začetna cena za dizla 74.800 evrov.
dezurni@zurnal24.si