Mercedes E karavan tekmece uči novih trikov

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T
Novi mercedes-benz razreda E karavan je eleganco, prostor in tehnologijo zlil v kombinacijo, ki naj bi zavladala v razredu premijskih prostornežev. A glej ga zlomka, saj so mu celo zmanjšali prtljažnik!
Oglej si celoten članek

Mercedes-benz E T s kodno oznako S213 je novi največji karavan iz Stuttgarta. Limuzini, predstavljeni na začetku leta, vestno sledi z vso napredno tehnologijo, zato ga pri znamki označujejo za najbolj pametnega karavana, kar so jih kdaj naredili.

Oblikovno je treba priznati, da se je četa, zbrana okoli Roberta Lešnika znova izkazala, saj na fotografijah deluje zelo skladno oblikovan, z mešanico elegance in ob primernih dodatkih, kot so velika platišča, tudi športnosti. Zadnji previs je dolg, zadnje luči pa razmeroma ozke in karavana bolj kot limuzino vežejo z aktualnimi športnimi modeli znamke. 

O prednjem delu notranjosti ne velja preveč zgubljati besed, saj je praktično v vsem podobna tisti iz limuzine vključno z ogromnim naborom vseh različnih kombinacij materialov in pripomočkov. Seveda je tu tudi velik ekran namesto klasičnih števcev, množica asistenčnih sistemov pa skrbi, da lahko avto velik del poti vozi skorajda sam. Med dodatno opremo je paket, ki še dodatno zatesni notranjost pred zunanjim hrupom. Mercedes z velikim M.

Kaj? Zmanjšali so prtljažnik?!

Prtljažnik pa je tisto, o čemer bodo pri konkurenci nekaj naslednjih let najbolj debatirali v pisarnah in šušljali na hodnikih. Novi E T ga ima po novem "le" še 670 litrov, s podrtimi zadnjimi naslonjali pa 1.820 litrov. Da, inženirji so ga v primerjavi s prejšnjo generacijo občutno zmanjšali (690/1.950 litrov), kot da bi vmes poslušali stalne pritožbe lastnikov, da jim je prevelik. S tem je Mercedes E T tam zadaj postal tudi manjši od veliko cenejše škode superb (1.950 litrov). 

Vendar pa so pri Mercees-Benzu očitno dobro preračunali, v kaj se podajajo. Prtljažnik je še vedno konkretno večji od najbolj prodajanega premijskega karavana audija A6 ali tistega v BMW 5 in tudi pri novem volvu V90. Hkrati pa so ohranili njegovo izjemno uporabnost, saj je tako kot pri predhodniku širok minimalno 1,1 metra, to pa pomeni, da lahko E T pogoltne čisto pravo europaleto (če si lahko predstavljate gospoda s kravato, ki v E-ja tlači paleto cementa).

Dodatno so se od konkurence odlepili s serijskim zračnim vzmetenjem, ki omogoča sedaj kar 745 kilogramov obremenitve in vleko prikolic mase do 2.100 kilogramov. Za piko na i skrbi prilagodljivost prtljažnika, saj je zadnjim naslonjalom mogoče prilagajati naklon in tako iz premijskega karavana izcimiti še dodatnih 30 litrov. 

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E T In še podatek, ki bo zabil zadnji žebelj v krsto dvomov, kateri je najbolj uporabni karavan, vštevši omenjenega superba - E T bo na voljo tudi z dodatnim parom sedežev v tretji vrsti.

Pri motorjih bo pestro, tudi E T bo seveda deležen najnovejše generacije 2,0-litrskega dizla v različicah 200d (110 kW/150 KM) in 220d (143 kW/194 KM), oznaka 300d (190 kW/258 KM) pa bo pomenila V6 dizla. Bencinarji bodo štirje, na vrhu bo za zdaj AMG oznaka E 43 4Matic s 3,0-litrskim V6 z 294 kW/401 KM). Devetstopenjski menjalnik je serijski.

Pri prvih lastnikih bo E T še pred koncem letošnjega leta.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.