Mercedes-AMG GT C je roadster dirkalnih zmogljivosti

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT C roadster Foto: Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT C roadster Foto: Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT C roadster Foto: Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT C roadster Foto: Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT C roadster Foto: Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT C roadster Foto: Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT C roadster Foto: Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT C roadster Foto: Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT C roadster Foto: Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT C roadster Foto: Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT C roadster Foto: Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT C roadster Foto: Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT C roadster
Mercedes-AMG GT je prvič pokazal svojo športno brezstrešno lepoto.
Oglej si celoten članek

Mercedes-AMG GT roadster je brezstrešna izpeljanka trenutno najbolj športnega mercedesa. GT roadster bo na razpolago v klasični različici z V8 bi-turbo motorjem (350 kW/476 KM), ter močnejšo izpeljanko GT C (410 kW/557 KM). 

GT C je torej za konkretnih 35 kW močnejši od roadster izpeljanke GT S in ima le 20 kW manj kot GT R, ki je najmočnejši model družine GT. Prav od slednjega si je izposodil veliko športnega znanja, kar se vidi že po bolj mišičastem videzu in velikih platiščih, ter bogatejši standardni opremi. Širši je tudi zadnji kolotek, zadnji kolesi pa spreminjata kot in tako pomagata pri vožnji skozi zavoje. GT C je med drugim poseben tudi zaradi dejstva, da ima litij-ionsko baterijo, njegov sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik pa je posebej prilagojen, saj ima krajša razmerja, le sedma prestava je nasprotno daljša. Opcijsko je na voljo tudi program RACE, ki prilagodi delovanje menjalnika razmeram na pisti, hkrati pa še začini že tako brutalen zvok, ki prihaja iz izpušnih cevi. 

GT C šine mimo 100 km/h po 3,7 sekune, končna hitrost je 317 km/h. GT raodster pa je pri pospešku tri desetinke počasnejši, merilnik hitrosti se ustavi pri 302 km/h. 

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT C roadster Še besedica ali dve o strehi, saj gre vendarle za roadsterja. Mehka trislojna streha se razpre v okoli 11 sekundah, voznik lahko operacijo izvaja pri hitrostih do 50 km/h. Celotna struktura streha z okvirji je iz lahkih materijalov, da lahko ostaja težišče avta nizko nad tlemi. 

Seveda poleg sodi tudi seznam različne opreme, kot se pritiče takšnemu luksuznemu športniku. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.