Mercedes-AMG GT roadster je brezstrešna izpeljanka trenutno najbolj športnega mercedesa. GT roadster bo na razpolago v klasični različici z V8 bi-turbo motorjem (350 kW/476 KM), ter močnejšo izpeljanko GT C (410 kW/557 KM).
GT C je torej za konkretnih 35 kW močnejši od roadster izpeljanke GT S in ima le 20 kW manj kot GT R, ki je najmočnejši model družine GT. Prav od slednjega si je izposodil veliko športnega znanja, kar se vidi že po bolj mišičastem videzu in velikih platiščih, ter bogatejši standardni opremi. Širši je tudi zadnji kolotek, zadnji kolesi pa spreminjata kot in tako pomagata pri vožnji skozi zavoje. GT C je med drugim poseben tudi zaradi dejstva, da ima litij-ionsko baterijo, njegov sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik pa je posebej prilagojen, saj ima krajša razmerja, le sedma prestava je nasprotno daljša. Opcijsko je na voljo tudi program RACE, ki prilagodi delovanje menjalnika razmeram na pisti, hkrati pa še začini že tako brutalen zvok, ki prihaja iz izpušnih cevi.
GT C šine mimo 100 km/h po 3,7 sekune, končna hitrost je 317 km/h. GT raodster pa je pri pospešku tri desetinke počasnejši, merilnik hitrosti se ustavi pri 302 km/h.
Seveda poleg sodi tudi seznam različne opreme, kot se pritiče takšnemu luksuznemu športniku.