Medgeneracijska prenova toyoti corroli prinesla več prestiža in varnosti

Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla
Toyota je v Slovenijo pripeljala prenovljeno štirivratno limuzino corollo. Ta za enako ceno kot predhodnica prinaša več prestiža v obliki kroma, led luči in več varnostne opreme, vključno s paketom asistenčnih sistemov (TSS). Z akcijskim popustom se cene začnejo pod 13 tisočaki, kar je primerljivo z dobro opremljenim yarisom.
Oglej si celoten članek

Toyota corolla je na trgu že točno 50 let. Do zdaj so po svetu izdelali in prodali že 43 milijonov coroll, kar jo uvršča na sam vrh najbolj prodajanih avtomobilov vseh časov. To pomeni, da so pri Toyoti v zadnje pol stoletja v povprečju vsakih 40 sekund prodali in izdelali po eno corollo. 50 milijonov coroll je toliko, da bi jih lahko parkirali od "vrha" zahodnega dela Severne Amerike, pa vse do "dna" Južne Amerike.

To govori v prid priljubljenosti modela, ki pa je pri nas po letu 2007, ko so prodali 137 coroll, doživel veliko krizo. Leta 2012 je bila v Sloveniji registrirana le ena corolla. Limuzina, ki z medosno razdaljo 2,7 metra in notranjo prostornostjo meji že na višji D segment vozil, po prihodu 11 generacije tudi pri nas kaže na okrevanje. Lani je bilo tako registriranih 67 coroll, letos pa vključno z mesecem julijem 53, številka pa naj bi se do konca leta zahvaljujoč prihodu prenovljenega modela 11. generacije dvignila na 100. To je še vedno malo v primerjavi z drugimi evropskimi trgi, predvsem vzhodnimi, kjer je to eden najbolj pomembnih modelov - corollo pa tam smatrajo za prestižno limuzino.

Corolla ni auris, imata pa veliko skupnega

Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla Slovenci smo bolj za karavane in skladne kombilimuzine, kjer pri Toyoti tržijo aurisa, ki je na voljo tudi v uspešni hibridni izvedenki - tudi pri nas. Corolla se v primerjav z aurisom zaradi dolge limuzinske silhuete loči že na prvi pogled, tudi zato, ker ima corolla za 10 centimetrov daljše medosje. To vpliva predvsem na vozno udobje. In corolla je narejena na povsem drugi platformi kot auris - konkurenti svoje štirivratne limuzine izdelujejo na isti platformi kot kombilimuzine.

V primerjavi s prehodnikom je po prenovi na vozilu več kroma, ki skrbi za bolj luksuzen pečat, spredaj in zadaj so nove led luči, spredaj je zračna mreža širša, kar daje videz močnejše drže na cesti.

Spremembe so obsežnejše v potovalni kabini, kjer je corolla po vzoru na aurisa dobila 7-palčni barvni zaslon na dotik (prej 6,2-palčni), med merilniki je 5-palčni TFT digitalni zaslon, na katerem se vozniku priazujejo najbolj pomembne informacije o vožnji, vključno s podatki TSS sistema, ki vključuje štiri sisteme za pomoč vozniku. Ti so enaki kot pri aurisu: samodejno prilagajanje žarometov, prepoznavanje prometnih znakov, prepoznavanje možnosti trčenja v vozilo spredaj in samodejno zaviranje v sili ter prepoznavanje, da je voznik brez smernega kazalca zapustil vozni pas in opozarjanje na to. Za navigacijsko napravo - Touch with Go - je treba doplačati 690 evrov.

Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla

Do konca septembra akcijska ponudba za osnovno izvedenko

Na izbiro so trije motorji, dva menjalnika in štirje paketi opreme (terra, luna, style, sol). Na bencinski strani sta na voljo 1,33-litrski motor z 73 kilovatov moči (99 KM), ki ga je možno kombinirati zgolj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, oziroma 1,6-litrski bencinski motor z 97 kilovatov moči (132 KM) pri katerem si je za 1.400 evrov doplačila možno omisliti tudi samodejni multidrive S - neskončno stopenjski samodejni menjalnik. Dizel je 1,4-litrski D-4D z ročnim šeststopenjskim menjalnikom.

Foto: Gregor Prebil Toyota Corolla

Osnovni bencinski motor z osnovno opremo terra (led dnevne luči, ročna klima, radi CD mp3 s štirimi zvočniki, bluetooth, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec ...), na ceniku stane 14.550 evrov, do konca septembra ga pri slovenski Toyoti oglašujejo po akcijski ceni 12.950 evrov, kar je primerljivo z dobro opremljenim yarisom. Zmogljivejši bencinski motor je dražji za 1.000 evrov, vstopna cena za dizel je 16.350 evrov. TSS je serijsko na voljo v drugem paketu opreme (luna), kar v kombinaciji z osnovnim bencinskim motorjem pomeni ceno od 16.550 evov dalje.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.