570GT sledi zakonitostim gran turisma. V primerjavi s 570S coupejem je tako na zunaj drugačen po zadnjem delu, kjer so pokrov iz ogljikovih vlaken zamenjali s steklenimi vrati. Vrata imajo svoj jasen namen, saj so pod njimi ustvarili 220 litrov prostora za prtljago, oziroma touring desk, kot to strokovno in petično poimenujejo. V nosu avta ostaja 150-litrska odprtina.
GT ima tudi drugačen in višji spojler, znotraj pa je GT bogatejši za stekleno panoramsko streho, popolno usnje, električne in ogrevane sedeže ter vrata z mehkim zapiranjem.
GT-ja poganja isti motor kot 570S, kar pomeni 3,8-litrski twin-turbo V8 s 419 kW (570 KM) moči in sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Ker je po zaslugi dodanega stekla in drugih sprememb za 37 kilogramov težji, za pospešek do 100 km/h porabi 0,2 sekunde več kot 570S. A tudi 3,4 sekunde ni tako počasi ...
Cena se prične pri okoli 200 tisoč evrih, kar pomeni da je postavljen nad 560S in seveda tudi nad "vstopnega" 540C. Prihodnje leto pa pride še spider različica. Za vrh tovarnine ponudbe seveda še vedno skrbi superšportni hibrid P1.
dezurni@zurnal24.si