PLUSI, MINUSI |
Plusi: oblika, kakovostni materiali, lega na cesti, opremljenost, serijski ESP. Minusi: bočna opora sprednjih sedežev, zadnja sedežna klop ni pomična, notranja razsvetljava, poraba. |
Zgodba se ponovi še znotraj
Vse zgoraj omenjeno se mora tudi nekje poznati, kar gre po navadi na račun
prostornosti. To je deloma tudi res, ne gre pa spregledati, da je mazda2 malenkostno shujšala, kar
je v nasprotju s tendencami v razredu. Ne glede na to dvojka povsem zadosti meram povprečno raslih
potnikov, ki pa naj jih ne bo več kot štiri, saj bodo drugače na zadnjem sedežu preveč utesnjeni.
Sprednja sedeža sta povsem spodobnih mer, konkretnejši bočni oprijem so očitno prihranili za
športno različico GT. Voznik si zlahka najde pravilen položaj za volanom, čeprav je ta žal
nastavljiv samo po višini.
Pokomentirali bi le še notranjo osvetljavo, ki je le najnujnejša, po drugi strani pa pohvalili lično notranjost, na čelu s sredinsko konzolo, ki vsebuje avtomatsko klimatsko napravo in avdionapravo, ki premore CD-izmenjevalnik in bere datoteke z zapisom MP3. Tu je tudi avdioizhod. S stališča varnosti smo kar onemeli, saj ima dvojka za ta razred resnično popolno varnostno opremo s šestimi varnostnimi blazinami in ESP-sistem, ki sodeluje še s TCS-sistemom, če omenimo samo najnujnejše.
Motor v nosu zadosti večini potreb, le pri športnih tendencah boste z njim malenkostno zgrešili. Rad se vrti in nudi zadostno količino navora s tipično anemičnostjo (za atmosferske bencinarje) v nižjih vrtljajih. Pri višjih je seveda bolje, gre do visokih šest tisoč vrtljajev, a ne pretirano glasno. To je ena od odlik dvojke, saj je izjemno dobro zvočno izolirana. Ob prihodu nove fieste na trg bo ta od dvojke prevzela motor, družilo pa ju bo tudi športno in dinamično podvozje, ki skrbi za dobro lego na cesti in smerno stabilnost kljub teži pod tisoč kilogrami. Pohvaliti gre še za Mazdo zelo soliden zavorni sistem in celovit občutek pri vožnji, k čemur nedvomno pripomore tudi petstopenjski ročni menjalnik z natančnim pretikanjem in kratkimi hodi.
Celostno gledano je mazda2 igriva mačka, ki se rada spogleduje. S svojimi oblinami vabi poglede mimoidočih in za njo se obračajo tako ženske kot moški vseh starosti. Veliko opreme, privlačna oblika in dobra mehanika bodo prepričali mnoge. Nas so že.