Na predstavah Britev: Duet za performerja in njegov karakter so naključni obiskovalci prejeli na videz običajno vstopnico za sedež številka 02, pri čemer jih je v dvorani čakalo presenečenje – sedež se je nahajal na odru. In to ne navaden sedež, ampak avtomobilski.
Tisti, ki so si drznili sesti, so takoj postali del predstave. Protagonist monokomedije, Borut Bučinel, je na humoren način izbrancem odvzel prostost, v njihovem naročju pestoval izpahnjeno roko in umrl, jih skoraj obril in na koncu zapeljal ter osvojil. Vsi obiskovalci, ki so zdržali pritisk na odru, so na koncu presenečeni odpeljali novo mazdo2.
Aleš Marguč, direktor Mazda Motor Slovenija, d.o.o., je komentiral: “Neobičajni sedež in neobičajno doživetje predstave sta nazorni analogiji Mazdinemu pozicijskemu sloganu Upri se običajnemu. Tako kot je vožnja vizualno dovršene in tehnološko napredne Mazde2 vedno nekaj neobičajnega, je bilo nekaj posebnega tudi edinstveno doživetje gledališke predstave na odru, z voznikovega sedeža Mazde2.”
Neobičajno potegavščino so zasnovali v oglaševalski agenciji Grey Ljubljana. Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica agencije Grey, pravi: “Pristop izzivalca je zapisan v Mazdinem DNK-ju, saj je njena globalna komunikacijska usmeritev “Upri se običajnemu”. Zato smo komunikacijo za novo Mazdo2 načrtno zastavili tako, da smo predstavnike ciljne skupine postavili v neobičajno vlogo izzivalcev, njihovo drznost pa nagradili.”
Mazdin nenavadni sedež
Ob lansiranju nove Mazde2 je naključne obiskovalce Gledališča Glej presenetila neobičajna vstopnica za neobičajni sedež. Na odru.