Maxus eTerron 9: Nova era električnih poltovornjakov

Foto: Maxus Maxus eTerron 9
Foto: Maxus Maxus eTerron 9
Foto: Maxus Maxus eTerron 9
Foto: Maxus Maxus eTerron 9
Foto: Maxus Maxus eTerron 9
Foto: Maxus Maxus eTerron 9
Foto: Maxus Maxus eTerron 9
Foto: Maxus Maxus eTerron 9
Foto: Maxus Maxus eTerron 9
Foto: Maxus Maxus eTerron 9
Kitajski Maxus, ki je del skupine SAIC, je na mednarodnem avtomobilskem salonu IAA v Hannovru v Nemčiji napovedal znatno razširitev ponudbe električnih vozil. Razkril je nov model eTerron 9, za katerega pravijo, da je pionirski električni tovornjak, saj naj bi predstavljal nov mejnik v zavezi podjetja k elektrifikaciji in inovacijam na evropskem trgu.
Oglej si celoten članek

Pri družbi Maxus so samozavestno najavili, da bodo prihodnje leto svojo ponudbo razširili z dodatnimi desetimi vozili, ki bodo postavili nove standarde v zmogljivosti, udobju in trajnosti. V Nemčiji so razkrili eTerron 9, električni serijski poltovornjak s pogonom na vsa štiri kolesa (4x4), izdelan na posebni električni platformi. Znano je, da ima doseg 430 kilometrov (po standardu WLTP). Kapaciteta baterije je 102 kWh.

Foto: Maxus Maxus eTerron 9

Kot so pojasnili Kitajci, t.i. baterijski paket „Tetris Battery pack“ z 9-celičnim zaščitnim ogrodjem optimizira postavitev baterije za večjo zmogljivost in varnost. Devetkanalni ventilni modul za toplotno upravljanje vozila je zasnovan za zahtevne in raznolike vremenske razmere, po zagotovilih proizvajalca tudi v mrzlih zimah izboljša toplotno učinkovitost.

Foto: Maxus Maxus eTerron 9

Vozilo eTerron 9 poganja dvojni sinhroni motor in štirikolesnim pogonom s skupno največjo močjo 325 kW, ki vozilu omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 5,8 sekunde. Vozilo ima vlečno zmogljivostjo do 3,5 tone in največjo nosilnostjo 620 kilogramov. Pri Maxusu izpostavljajo še sistem ATS (All-Terrain System) in šest prednastavljenih načinov vožnje, zato naj bi bil primeren tudi za začetnike.

Foto: Maxus Maxus eTerron 9

V kabini potnike pričaka mehko usnje, pravijo celo, da je sedenje na udobnih sedežih primerljivo v VIP razredu. Poleg tega je pod pokrovom motorja še 236-litrski „prtljažnik“ za shranjevanje prtljage, lahko pa se prostoren predal spremeni v udoben prostor z dvema sedežema za sprostitev ali pa celo za piknik odmor.

Foto: Maxus Maxus eTerron 9

Opremljen je z električnim odpiranjem zadnjih prtljažnih vrat, vanj lahko naložimo do 2,4 metra dolge predmete. Kitajci izpostavljajo tudi varnostni vidik. Konstrukcija vključuje 73 % jekla ultra visoke trdnosti, pravijo celo, da je podobno tistemu, ki se uporablja v podmornicah. Ta napredna zasnova zagotavlja, da vozilo izpolnjuje stroge varnostne standarde petih zvezdic Euro NCAP, dodajajo pri podjetju.

Foto: Maxus Maxus eTerron 9

Pri slovenskem uvozniku za zdaj še ne morejo potrditi prihoda električnega poltovornjaka na slovenski trg. Vzrok so še nerazrešene razmere okoli novih carin.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 09:52 21. September 2024.

    Cena bo zagotovo krepko presegala 50.000€, doslej smo to ceno plačevali za "kakovostna" evropska vozila, sedaj pa bomo za krš …

Več novic