Maxus eTerron 9: Nova era električnih poltovornjakov

Foto: Maxus Maxus eTerron 9 Foto: Maxus Maxus eTerron 9 Foto: Maxus Maxus eTerron 9 Foto: Maxus Maxus eTerron 9 Foto: Maxus Maxus eTerron 9 Foto: Maxus Maxus eTerron 9 Foto: Maxus Maxus eTerron 9 Foto: Maxus Maxus eTerron 9 Foto: Maxus Maxus eTerron 9 Foto: Maxus Maxus eTerron 9 Foto: Maxus Maxus eTerron 9
Kitajski Maxus, ki je del skupine SAIC, je na mednarodnem avtomobilskem salonu IAA v Hannovru v Nemčiji napovedal znatno razširitev ponudbe električnih vozil. Razkril je nov model eTerron 9, za katerega pravijo, da je pionirski električni tovornjak, saj naj bi predstavljal nov mejnik v zavezi podjetja k elektrifikaciji in inovacijam na evropskem trgu.
Oglej si celoten članek

Pri družbi Maxus so samozavestno najavili, da bodo prihodnje leto svojo ponudbo razširili z dodatnimi desetimi vozili, ki bodo postavili nove standarde v zmogljivosti, udobju in trajnosti. V Nemčiji so razkrili eTerron 9, električni serijski poltovornjak s pogonom na vsa štiri kolesa (4x4), izdelan na posebni električni platformi. Znano je, da ima doseg 430 kilometrov (po standardu WLTP). Kapaciteta baterije je 102 kWh.

Foto: Maxus Maxus eTerron 9

Kot so pojasnili Kitajci, t.i. baterijski paket „Tetris Battery pack“ z 9-celičnim zaščitnim ogrodjem optimizira postavitev baterije za večjo zmogljivost in varnost. Devetkanalni ventilni modul za toplotno upravljanje vozila je zasnovan za zahtevne in raznolike vremenske razmere, po zagotovilih proizvajalca tudi v mrzlih zimah izboljša toplotno učinkovitost.

Foto: Maxus Maxus eTerron 9

Vozilo eTerron 9 poganja dvojni sinhroni motor in štirikolesnim pogonom s skupno največjo močjo 325 kW, ki vozilu omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 5,8 sekunde. Vozilo ima vlečno zmogljivostjo do 3,5 tone in največjo nosilnostjo 620 kilogramov. Pri Maxusu izpostavljajo še sistem ATS (All-Terrain System) in šest prednastavljenih načinov vožnje, zato naj bi bil primeren tudi za začetnike.

Foto: Maxus Maxus eTerron 9

V kabini potnike pričaka mehko usnje, pravijo celo, da je sedenje na udobnih sedežih primerljivo v VIP razredu. Poleg tega je pod pokrovom motorja še 236-litrski „prtljažnik“ za shranjevanje prtljage, lahko pa se prostoren predal spremeni v udoben prostor z dvema sedežema za sprostitev ali pa celo za piknik odmor.

Foto: Maxus Maxus eTerron 9

Opremljen je z električnim odpiranjem zadnjih prtljažnih vrat, vanj lahko naložimo do 2,4 metra dolge predmete. Kitajci izpostavljajo tudi varnostni vidik. Konstrukcija vključuje 73 % jekla ultra visoke trdnosti, pravijo celo, da je podobno tistemu, ki se uporablja v podmornicah. Ta napredna zasnova zagotavlja, da vozilo izpolnjuje stroge varnostne standarde petih zvezdic Euro NCAP, dodajajo pri podjetju.

Foto: Maxus Maxus eTerron 9

Pri slovenskem uvozniku za zdaj še ne morejo potrditi prihoda električnega poltovornjaka na slovenski trg. Vzrok so še nerazrešene razmere okoli novih carin.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.