Mali BMW X1 je tudi velik

Foto: Žurnal24 Najmanjši bavarski SUV je dobil veliko tehnoloških igračk. Poleg štirikolesnega Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24

Your browser doesn’t support HTML5 video

BMW je z izdelavo najmanjšega člana družine X sklenil celoto. Čeprav je najmanjši v seriji X, X1 ostaja prostoren in dinamičen ter s štirikolesnim pogonom.
Oglej si celoten članek

Glede na velikost bi moral najmanjši bavarski "terenski" model X1 kupcem ponuditi vsaj kanček socialne note, še posebej, ker ga BMW ponuja tudi brez štirikolesnega pogona X-drive, ki smo ga že preizkusili, tokrat pa smo v roke dobili dvolitrsko dizelsko različico X-drive.

Najmanjši X ponuja veliko. Gre za kompakten in čvrsto grajen SUV, ki ga samo zaradi enice za oznako X lahko poimenujemo majhen. Z natanko 4,45 metra zunanje dolžine je voznikov prostor razkošen, nizko postavljena zadnja klop pa ublaži vtis utesnjenosti potnikov, kot je to primer v seriji 1.

Foto: Žurnal24



Prostora v njem je toliko, da ne zaostaja veliko za večjim bratom X3, ki ima celo manj odlagalnih površin in predalov. Pri modelu X1 lahko zdaj v vrata shranite tudi plastenke večjih dimenzij. Če že iščemo dlako v jajcu, lahko rečemo, da nekateri detajli v notranjosti niso izdelani na ravni tipičnega BMW. Pri tem mislimo na kljuke na vratih, kjer smo opazili slabšo zaključno obdelavo na spojih, pa tudi plastika je ponekod pretrda. Dovolj za opozorilo, da v prihodnje ne bi bilo več tako, a daleč od tega, da bi to vplivalo na splošno sliko o kakovosti izdelave modelov z belo-modrim propelerjem na nosu. Če smo bili malo razočarani nad standardi v notranjosti, pa vozne lastnosti ostajajo tipične BMW-jeve. Volanski mehanizem, a zelo dobro vodljiv, natančen in informativen, pa tudi v roke se odlično prilega. In trd, X1 po tej plati ni ravno najbolj udoben, tudi zaradi pnevmatik run flat, ki so bile 17-palčnih dimenzij.

Za razliko od obese je dvolitrski turbodizelski motor prožen in uglajen, a dokler se ne ogreje, tudi precej glasen. Menjalnik v testniku je bil ročni, šeststopenjski. Prva prestava je postavljena nekoliko daljše, druge pa so postavljene gosteje. To pomeni, da na magistralnih cestah po ročici menjalnika ne boste posegali prepogosto, kar lahko pozdravimo. Tudi pri hitrosti okoli 80 km/h v četrti prestavi je vožnja dovolj prožna in ugodna, zajetna konjenica (139 kW/177 KM) pa poskrbi, da je vožnja dinamična, prehitevanje pa je lahkotno in varno opravilo.

Foto: Žurnal24



Presenetila nas je predvsem poraba, ki za več kot tono in pol težak avtomobil v povprečju ni presegla osmih litrov na sto prevoženih kilometrov. Kar zadeva opremo, je treba za bolje opremljen model doplačati veliko. Osnovni model tako stane 32.300 evrov, za to ceno pa dobite štiri zračne varnostne blazine in dve varnostni zračni zavesi, sistema ABS in ESP, klimatsko napravo, električni pomik stekel spredaj in zadaj, električno nastavljivi in ogrevani vzvratni ogledali, radio s CD- in MP3-predvajalnikom, potovalni računalnik ... Vse drugo, kar je premogel testnik – kovinsko barvo, parkirna tipala spredaj in zadaj, opremo X line, napravo za pranje žarometov, tipalo za dež, ksenonske žaromete, ogrevana sprednja sedeža, usnjen športni volan, radio BMW Professional ... – je treba krepko doplačati. Tako opremljen X1 stane 45.142 evrov.

BMW je s prihodom modela X1, napovedal, da si želi z modelom novega razreda odrezati del tržnega kolača, vendar pa po videnem težji časi čakajo tudi hišni model X3, ki za višjo ceno ne ponuja veliko več. Vsaj do prihoda novega X3, ki se obeta kmalu.

Podatki o vozilu: (BMW X1 2.0 d xDrive)
Motor: 1.995 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni turbodizelski
Moč: 130 kW (177 KM) pri 4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 350 Nm pri 1.750 – 3.000 vrtljajih na minuto
Poraba: 7,8 litra/100 km (test), 153 gramov CO2
Zmogljivosti: 205 km/h, 8,4 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.454 x 1.798 x 1.545, medosna razdalja 2.760, prtljažnik (v litrih): 420/1350
Cena: 32.300/45.142 evrov

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.