Euro NCAP je objavil prvi rezultat kateregakoli avtomobila, ki so ga glede varnosti testirali po zaostrenih standardih. Ena od povsem novih preizkušenj za avtomobile je namreč test z "mobilno progresivno deformabilno oviro", ki pravzaprav simulira obnašanje avta ob trku v nasproti vozeče drugo vozilo.
Gre za edinstveni test na svetu, opravljajo pa ga samo v Evropi. Z njim so pri neodvisni organizaciji nadomestil skoraj 25 let stari postopek trka ob statično oviro. Test naj bi dal veliko bolj relevantne podatke o posledicah trka na obe vozili - torej tudi, kako hudo testirano vozilo lahko poškoduje soudeležence. Te ugotovitve bodo tako lahko proizvajalci upoštevali pri izdelavi naslednjih generacij vozil.
Četrta generacija toyote yaris je ta in še vse ostale teste prestala zelo dobro. Pri Euro NCPA so pohvalili za ostala vozila "neagresiven" nos, prav tako pa ima yaris tudi sredinsko nameščeni zračni blazini med voznikom in sopotnikom, ki preprečita trk med njima in s tem možnost nastanka hudih poškodb v primeru bočnega trka.
Yaris se je izkazal tudi s celovito zasnovo asistenčnih sistemov, tako ima med drugim sistem za križišča, ki prepreči trk z nasproti vozečimi v primeru neprevidnega zavijanja v levo. Tudi ta test je novost pri Euro NCAP in ga bodo uporabili za vse prihodnje avte.