Slovenske ceste postajajo iz leta v leto bolj poškodovane, ponekod zato izjemno slabo prevozne in na splošno so vsako leto v slabšem stanju, ugotavljajo številni inštruktorji varne vožnje in avtošol. Država je sicer v zadnjih desetih letih obnovila 974 kilometrov cest, vsako leto torej približno 97 kilometrov. Tako bi po izračunih pristojne državne direkcije za ceste v 62 letih obnovili za skoraj šest tisoč kilometrov cest, kar bi bilo nujno potrebno.
Veliko še neobnovljenega
V zadnjih dveh letih so vozišča najbolj poškodovale neugodne vremenske razmere ter naravne in druge nesreče. "Škoda, povzročena samo v poplavah novembra 2012, je znašala 23,5 milijona evrov. Vlada je za to sanacijo zagotovila štiri milijone. Na nekaterih objektih je bila škoda tako velika, da sanacija po poplavah še ni izvedena, saj gre za večje posege, primerljive z novogradnjo," pojasnjujejo na direkciji.
Seznam najbolj poškodovanih
R1-225/1246 Soteska–Šentrupert
R3-681/4006 Laško–Breze–Šentjur
R3-744/2346 Štore–Svetina
R2-401/1020 Žaga–Učja
R3-610/1370 Dolenja Trebuša–Spodnja Idrija
R3-618 / 6807 Branik – Komen
RT-940/ 3214 Zavrhek – Artviže – Pregarje
RT-905/1096 Krnica – Mrzli Studenec od km 6.400 do km 7.600
R2-416 odsek 1348 Grm – Bič
R2-413 odsek 1080 Vodice – Moste
R2 430 /273 Maribor (Ptujska) Hoče in R2 430/873 Maribor (Ptujska) Hoče
G1-1 / 0240 Vič –Dravograd
RT-932 / 6924 Slovenj Gradec – Pungart
RT-937, odsek 8710, Brestrnica – Gaj – Sv. Jurij
R3-707, odsek 8801 Sp. Selnica – Duh na Ostrem vrhu
R3 – 715 / 5645 Murska Sobota – Skakovci
R3 – 714 /2807 Sp. Ivanjci – Gornja Radgona
RT-917, odsek 3602 Kočevje – Željne
R3-677, odsek 2202 Pišece-Zgornja Pohanca – Krško
R3-726, odsek 1324 Stročja vas - Pavlovci
Kaj pa več ali manj vse ljubljanske vpadnice... Ne vem če se pod "dobro vzdrževanje" šteje ko zjutraj Jožko Pomožko …