Skoraj 5.000 evrov prihranka obljubljajo ob nakupu bencinskega takumija z 1,6-motorjem v primerjavi z enako opremljenem avtomobilom, ki bi ga kupec individualno nadgrajeval.
Toliko naj bi bila vredna vsa dodatna oprema v avtu, ki ga krasi "delfinsko" temno zelena barva. S 17-palčnimi in v temno sivo obarvanimi platišči, drznejšo masko, zatemnjenimi stekli in zajetnim spojlerjem nad zadnjimi vrati je videz resnično atraktiven.
Znotraj toplo hladno
Tu se vsa dodatna dinamika pri avtomobilu bolj ali manj konča. 1,6-litrski motor s 77 kilovati pač zahteva veliko priganjanja v višje vrtljaje, kjer pa stopi v ospredje le povprečna zvočna zatesnitev in vsega pet prestav. Njihova razmerja dajejo na žalost misliti, da so šesto prestavo na zahtevo kakšnega klestilca stroškov odvzeli stran, ko je bil avto že na proizvodnem traku. Vožnja na avtocesti je tako podzavestno naravnana pod dovoljeno zgornjo omejitvijo, tudi sicer po porabi avtomobil ne blesti, saj med zmerno dinamično uporabo presega osemlitrski mejnik. Alternativo ponuja dizelska različica takumi s 85 kilovati in šestimi prestavami.
Glede podvozja in ljubezni do ovinkov trojki ne gre nič očitati, volan je oster, lega zanesljiva, je pa tudi trdo in glasno, ko zapeljemo prek grbin.
Podatki o vozilu: (Mazda3 takumi)
Motor: štirivaljni, bencinski
Prostornina: 1.598 cm
Najvišja moč: 77 kW (105 KM) pri 6.000 vrtljajih
Navor: 145 Nm pri 4.000 vrtljajih na minuto
Poraba na testu: 8,2 litra/100 km (mešani cikel), izpust 149 g CO2/km
Zmogljivosti: 184 km/h, 12,2 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 4.460 x 1.755 x 1.470; medosna razdalja: 2.640
Prtljažnik (v litrih): 340
Cena (v evrih): 18.440