Lišp v poznih letih

Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi
Videz je tisto, na kar mazda3 posebne izvedenke takumi največ stavi. Se pa trojki poznajo leta, ki jih tudi izdaten popust ob spodobni opremljenosti težko prikriva.
Oglej si celoten članek

Skoraj 5.000 evrov prihranka obljubljajo ob nakupu bencinskega takumija z 1,6-motorjem v primerjavi z enako opremljenem avtomobilom, ki bi ga kupec individualno nadgrajeval.

Toliko naj bi bila vredna vsa dodatna oprema v avtu, ki ga krasi "delfinsko" temno zelena barva. S 17-palčnimi in v temno sivo obarvanimi platišči, drznejšo masko, zatemnjenimi stekli in zajetnim spojlerjem nad zadnjimi vrati je videz resnično atraktiven.

Znotraj toplo hladno

Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Precej dodatkov je tudi znotraj, denimo senzor za dež, dvoobmočna klima in Tom&Tomov infotainment z navigacijo, ki pa glede preprostosti in uporabe pušča toplo-hladne občutke. Sedeži naj bi bili športni, a niso nič posebnega, dodani so še samozatemnitveno ogledalo, tempomat in atraktivnejša osvetljava.

Tu se vsa dodatna dinamika pri avtomobilu bolj ali manj konča. 1,6-litrski motor s 77 kilovati pač zahteva veliko priganjanja v višje vrtljaje, kjer pa stopi v ospredje le povprečna zvočna zatesnitev in vsega pet prestav. Njihova razmerja dajejo na žalost misliti, da so šesto prestavo na zahtevo kakšnega klestilca stroškov odvzeli stran, ko je bil avto že na proizvodnem traku. Vožnja na avtocesti je tako podzavestno naravnana pod dovoljeno zgornjo omejitvijo, tudi sicer po porabi avtomobil ne blesti, saj med zmerno dinamično uporabo presega osemlitrski mejnik. Alternativo ponuja dizelska različica takumi s 85 kilovati in šestimi prestavami.

Glede podvozja in ljubezni do ovinkov trojki ne gre nič očitati, volan je oster, lega zanesljiva, je pa tudi trdo in glasno, ko zapeljemo prek grbin.

Foto: Andrej Leban Mazda3 takumi Mazda3 z opremo TX in dodano navigacijo z istim motorjem stane 20.140 evrov. Takumi opremo TX precej prekaša, hkrati pa doda zelo atraktiven zunanji videz. Ker je takumi po ceniku vreden 18.440 evrov, odločitev med obema različicama verjetno ne bi smela biti težka, precej težje pa je, ko se pogled zaustavi pri mlajših konkurentih, četudi so brez lišpa.

Podatki o vozilu: (Mazda3 takumi)
Motor: štirivaljni, bencinski
Prostornina: 1.598 cm
Najvišja moč: 77 kW (105 KM) pri 6.000 vrtljajih
Navor: 145 Nm pri 4.000 vrtljajih na minuto
Poraba na testu: 8,2 litra/100 km (mešani cikel), izpust 149 g CO2/km
Zmogljivosti: 184 km/h, 12,2 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 4.460 x 1.755 x 1.470; medosna razdalja: 2.640
Prtljažnik (v litrih): 340
Cena (v evrih): 18.440

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.