Polna tri leta je David Frem ustvarjal prototip F1, ki si ga bomo zapomnili kot prvi, če ne
arabski, pa libanonski poskus ustvarjanja športnega avtomobila. Fanatično voden z mislijo, da je
lahko boljši od najboljših, je Frem začel z ničle. Sam si je izmislil obliko, pa tudi notranjost
avtomobila. Za razliko od zunanje oblike, ki je že zelo blizu končne različice, je notranjost še
vedno na nivoju vzhodnjakov. Les, pena ter izbočeni instrumenti in volan jasno kažejo, da se avtor
še ni resno posvetil oblikovanju kabine.
Oprema je bogata. Ksenonska svetila, navigacija, Bose audio sistem, kamera za vožnjo nazaj in
steklena streha so vidni že sedaj in bodo del standardne opreme na serijskem avtomobilu. Ko
govorimo o mehaniki, lahko rečemo le, da je Frem vzel tisto kar mu je trenutno dostopno in to
prilagodil novemu okolju. Pogonski motor nosi audijev podpis. Gre za 2-litrski bencinski motor, ki
F1 požene do najvišje hitrosti malo preko 200 km/h. To še zdaleč ni dovolj, da bi se postavil ob
bok uglednim tekmecem. Upravljalni sistem je Frem razvil sam, kot tudi karoserijo izdelano iz
kompozitov. Avtomobil je postavljen na 22-palčna platišča.
Da ne gre za propadel projekt potrjuje podatek, da bo proizvodna različica, model F2,
dokončana še letos. Premierno naj bi jo pokazali v začetku prihodnjega leta na avtomobilskem salonu
v Detroitu.
Libanonski odgovor Ferrariju
25-letni študent David Frem je na dobri poti, da uresniči svoje sanje in proizvede prvi arabski avtomobil, ki bo konkuriral italijanskemu avtomobilističnemu ponosu Ferrariju.