Tudi na Hrvaškem se dogajajo težko razumljive uradniške zgodbe. Po Zagrebu so nedavno zaradi umirjanja hitrosti postavili fizične ovire, napovedujejo pa še nove, predvsem na točkah, kjer pogosto prihaja do prometnih nesreč ali kjer vozniki pogosteje kršijo omejitve hitrosti.
A komaj postavljene grbine bodo že morali popravljati, saj se je izkazalo, da so v dosedanji izvedbi resda povsem v skladu s sprejetimi pravilniki, vseeno pa vozniki tožijo o zelo trdih udarcih v podvozje. Kot poroča Jutarnji list, je težava v vibracijskem pasu na začetku ovire, saj je ta od tal dvignjen kar 1,8 centimetra, avtomobil pa ob prevozu traka zato do obisti pretrese.
Ker je po poročanju časopisa tudi prometna stroka izrazila mnenje, da bo ta rešitev na avtomobilih na dolgi rok puščala posledice v obliki poškodb, so mestni uradniki priznali napako in obljubili, da bodo v najkrajšem času znižali višino pasu na že postavljenih ovirah za več kot centimeter. To pa pomeni tudi, da je okoli 18.000 evrov hrvaških davkoplačevalcev, kolikor je stalo postavljanje dosedanjih grbin, verjetno izpuhtelo v zrak.
dezurni@zurnal24.si
1989 sem ored univerzo v Pennsilvaniji videl in skusil prve ležece policaje. Avto so zagugali, pri hitrosti ki je bila …
Saj v sloveniji ni kaj boljše. Serijsko nastavljen avto drsa po tleh, če pelješ preko grbine z 30 kmh. Nekateri …
V Sloveniji so skoraj vse grbine previsoke in nepravilne.<br />Tudi če greš z 20 km/h čez njih te dodobra pretrese.<br …